ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
גאווה ישראלית
האתר Ad Forum בחר בפרסומת "האבנים" של ביטוח ישיר להופיע בעמוד הבית הראשי שלו
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
מיטל זדה,
25/10/2004 11:15
האתר האמריקאי - Ad Forum בחר בפרסומת "האבנים" של ביטוח ישיר להופיע בעמוד הבית הראשי של האתר. מדובר באחד מאתרי הפרסומות החשובים בעולם, כאשר הסרטונים הזוכים להופיע בעמוד הבית, נחשבים לטובים מסוגם, לחודש הנתון.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R, מציג מכונית תחת מטח של אבנים, שמקורו בקבוצת ילדים המנסה להוריד כדור שנתקע על עץ.

סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של ביטוח ישיר, ערן וולף, מסר: "נעים לראות כי היצירתיות והאמירה האמוציונאלית  בקמפיין ההוגנות של ביטוח ישיר, שהגיעו לשיאן בשנה השלישית של הקמפיין, חודרות למודעות ומרגשות את הצופים לא רק בישראל אלא בעולם כולו".


קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...