 |
/images/archive/gallery/107/713.jpg יורם מוקדי, יו''ר מועצת הכבלים והלוויין.
צילום: יחסי ציבור  |
|
תורידו את הווליום בפרסומות |
|
המועצה לשידורי כבלים ולוויין תערוך שימוע בנושא עוצמת הקול של הפרסומות. השימוע יבחן האם יש צורך בצעדים רגולטורים בנושא |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
NRG מעריב 29/11/2004 15:48 |
|
|
|
|
 |
משרד התקשורת והמועצה לשידורי כבלים ולוויין יערכו שימוע בנושא עוצמת הקול של הפרסומות והקדימונים. במהלך השימוע ייבחן הצורך בהסדרת עוצמת הקול של הפרסומות, הצורך בפיקוח על עוצמת הקול, ויידונו פתרונות אפשריים בנושא.
ההחלטה על בחינת עוצמת הקול בפרסומות נבעה מתלונות שהגיעו למשרד ולמועצה, על כך שעוצמת הקול של הפרסומות והקדימונים גבוהה בצורה משמעותית ביחס לעוצמת הקול של התוכניות, ומהווה מטרד אמיתי לצופים. במסגרת השימוע ידונו בגורמים התורמים לתפיסה בציבור, לפיה עוצמת הקול של פרסומות וקדימונים עולות באופן ניכר על עוצמת הקול של התוכניות. תיבדק שם השאלה האם מפיקי הפרסומות, הקדימונים והגורמים המשדרים נוקטים באמצעי בקרה וניטור של עוצמת הקול, ומהן ההשלכות הפרקטיות הכרוכות באימוץ אמצעי בקרה ופיקוח על עוצמת הקול של פרסומות וקדימונים. כמו כן, ידונו בצעדים הרגולטורים הנדרשים על מנת להבטיח כי עוצמת הקול של פרסומות וקדימונים לא תעלה באופן ניכר על עוצמת הקול של התוכניות. במשרד התקשורת מצפים שעמדות החברות המעורבות יוגשו עד ל-30 בדצמבר, ולאחר מכן יחל תהליך גיבוש המדיניות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|