ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
איש השיווק של ינואר
איציק צאיג, סמנכ"ל השיווק של אסם, נבחר על-ידי איגוד המפרסמים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
19/1/2005 9:54
איגוד המפרסמים בחר באיציק צאיג, סמנכ"ל השיווק של אסם, כאיש השיווק של חודש ינואר.
 
צאיג (48), שימש בעבר כמנכ"ל סלטי צבר, סמנכ"ל שיווק טבעול ומנכ"ל  זיו ייעוץ והדרכה. הוא משמש בתפקידו כסמנכ"ל השיווק של אסם מזה 3 שנים, ובימים אלה קודם לתפקיד מנכ"ל חברת הסחר של אסם.

צאיג, היה אחראי בין היתר להשקה המוצלחת של מיונס – מיונז עם 9% שומן, שהצליח להגדיל את נתח השוק של אסם במיונז לייט, מכ-20% לקרוב ל-50%.

הצלחה נוספת הנזקפת לזכותו של צאיג היתה יצירת הזהות המאחדת לכל התחום הקולינרי של מוצרי החברה, תחת הסיסמה: "הטעם שמחזיר אותי הביתה". כיום מהווה תחום זה למעלה מ-30% מסך הפעילות השיווקית של אסם.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...