 |
מלי לוי תוביל את קמפיין הפרסום ל"קסנטיה", מוצר ביתי חדש להלבנת שיניים, מבית דקסון. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מלניק, יכלול טלוויזיה ועיתונות בהיקף של חצי מיליון דולר, תחת הסיסמה: "סוף סוף מסתכלים לי על הש...יניים". בסרטון, הנמצא בימים אלו בשלבי עריכה סופיים, ניתן למצוא את המונולוג הבא מפיה של לוי: " אומרים עלי שאני בחורה מנוסה, והאמת? בצדק... אנחנו עושים את זה פעמיים ביום - בבוקר ובערב. חצי דקה כל פעם וזה מספיק. שבועיים אני איתו, ואני לא מפסיקה לחייך..." "בחרנו לצאת עם מסע פרסום בהפקה מקומית, ובכיכובה של דוגמנית ומגישת טלוויזיה ישראלית מצליחה, שתדבר אל הקהל בגובה העיניים, כדי להדגיש את העובדה כי מדובר במוצר שפותח בישראל", אומר יואל אסרף, סמנכ"ל השיווק בדקסון.
בדקסון מדגישים את העובדה כי מדובר במוצר המיוצר על ידי חברת תרופות, בשונה מהמוצרים המתחרים בקטגוריה, שהושקו לאחרונה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|