בגיתם הציבו שלטי חוצות "עקומים" כחלק מקמפיין לשופרסל דיל. אסי שביט, סמנכ"ל הקריאייטיב מסביר למה
דפדף בברנז'ה
עירית יוסילביץ' 4/4/2005 12:47
מי שנבהל בימים האחרונים למראה שלטי חוצות נוטים ליפול - יכול להירגע. מדובר בחלק מקמפיין ההשקה לרשת החדשה שופרסל דיל, במסגרתו נתלו 20 שלטי חוצות "עקומים" כדי להמחיש את הכובד של העגלה המלאה במוצרים .
הבחירה הקיראייטיבית במקרה זה, שייכת למשרד הפרסום גיתם/BBDO האחראי על הקמפיין, ובוצעה באמצעות רפיד ומקסימדיה.
אסי שביט, סמנכ"ל קריאייטיב בגיתם , מסביר: "החיפוש המתמיד אחר אפשרויות לשימוש במדיה לא קונבנציונאלית הוא הקו המנחה את עבודת הקריאייטיב של המשרד. עצם העובדה שהשלט אינו 'יושב' בקו אחיד עם המדיה הכללית מושכת את תשומת לב הצרכנים ומאפשרת הגברת אפקטיביות המסר".