ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
זהירות, קריאייטיב לפניך
בגיתם הציבו שלטי חוצות "עקומים" כחלק מקמפיין לשופרסל דיל. אסי שביט, סמנכ"ל הקריאייטיב מסביר למה
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
4/4/2005 12:47
מי שנבהל בימים האחרונים למראה שלטי חוצות נוטים ליפול - יכול להירגע. מדובר בחלק מקמפיין ההשקה לרשת החדשה שופרסל דיל, במסגרתו נתלו 20  שלטי חוצות "עקומים" כדי להמחיש את הכובד של העגלה המלאה במוצרים .

הבחירה הקיראייטיבית במקרה זה, שייכת למשרד הפרסום גיתם/BBDO האחראי על הקמפיין, ובוצעה באמצעות רפיד ומקסימדיה.

אסי שביט, סמנכ"ל קריאייטיב בגיתם , מסביר: "החיפוש המתמיד אחר אפשרויות לשימוש במדיה לא קונבנציונאלית הוא הקו המנחה את עבודת הקריאייטיב של המשרד. עצם העובדה שהשלט אינו 'יושב' בקו אחיד עם המדיה הכללית מושכת את תשומת לב הצרכנים ומאפשרת הגברת אפקטיביות המסר".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...