 |
חברת דוד לובינסקי, יבואנית סיטרואן בישראל, תעלה לאוויר קמפיין השקה למכונית המשפחתית – סיטרואן C4.
הסרטון במתכונת קליפ, הופק על ידי סוכנות EURO RSCG בלונדון, ומציג את הרכב כרובוט הפורץ בריקוד קצבי ושמח.
אנשי ההפקה, בעזרתו של הכוריאוגרף מרטי קודלקה, עשו שימוש בטכנולוגיית לייזר ליצירת מודל תלת ממדי של רובוט רוקד, התואם אחד לאחד את ה-C4.
הסרטון הופץ בארץ לפני מספר חודשים באמצעות תיבות הדואר האלקטרוני. לדברי סופי כהן, מנהלת השיווק בלובינסקי, "עוד לפני שהחלטנו להשתמש בסרטון, הוא יצר התרגשות ובאזז שטרם הכרנו ממהלכים פרסומיים קודמים, ולאור זאת הבחירה בו הייתה ברורה מאליה".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, יגובה שילוט חוצות ומודעות בעיתונות תחת הסיסמה: "משפחתית לא חייבת להיות משעממת, סיטרואן C4 מעוררת את כל החושים". בנוסף, יועלה הסרטון גם באינטרנט, ובאמצעות משרד EURO 4D. סך ההשקעה בקמפיין עומדת על מיליון דולר.
לצפייה בסרטון, לחצו כאן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|