 |
גולדסטאר ממשיכה לחדד את הקו הפרסומי הגברי, ומעלה לאוויר קמפיין חדש תחת הסיסמה המוכרת: "תשתחרר גבר".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון, כולל 3 סרטונים שונים המדגישים את העולם הגברי, תוך השוואה בין גברים ונשים בסיטואציות הקשורות לבילוי, פנאי וטיפוח.
כל סרטון נחתם במשפט "תגיד תודה שאתה גבר ותשתה משהו. גולדסטאר". היקף ההשקעה בקמפיין, עומד על כ-4 מיליון שקלים.
לדברי יואש בן אליעזר, מנהל חטיבת הבירה בטמפו, "קהל בירה גולדסטאר הוא בעיקר גברי, ומתפרש על פני כל הדורות. הקמפיין מדגיש את הערכים המובילים של הבירה - הנאה, מובילות וגבריות".
היקף מכירות הבירה בישראל מוערך בכ- 120 מיליון דולר בשנה. טמפו תופסת כ- 60% משוק זה, עם המותגים גולדסטאר, היינקן, מכבי ומרפיס.
|
 |
 |
 |
 |
|
|