ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
התנועה לשיחרור הגבר חוזרת
גולדסטאר ממשיכה לחדד את הקו הפרסומי הגברי עם קמפיין חדש מבית מק'אן אריקסון
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
18/5/2005 12:39
גולדסטאר ממשיכה לחדד את הקו הפרסומי הגברי, ומעלה לאוויר קמפיין חדש תחת הסיסמה המוכרת: "תשתחרר גבר".

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון, כולל 3 סרטונים שונים המדגישים את העולם הגברי, תוך השוואה בין גברים ונשים בסיטואציות הקשורות לבילוי, פנאי וטיפוח.

כל סרטון נחתם במשפט "תגיד תודה שאתה גבר ותשתה משהו. גולדסטאר". היקף ההשקעה בקמפיין, עומד על כ-4 מיליון שקלים.

לדברי יואש בן אליעזר, מנהל חטיבת הבירה בטמפו, "קהל בירה גולדסטאר הוא בעיקר גברי, ומתפרש על פני כל הדורות. הקמפיין מדגיש את הערכים המובילים של הבירה - הנאה, מובילות וגבריות".

היקף מכירות הבירה בישראל מוערך בכ- 120 מיליון דולר בשנה.  טמפו תופסת  כ- 60% משוק זה, עם המותגים גולדסטאר, היינקן, מכבי ומרפיס.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...