 |
/images/archive/gallery/115/315.jpg
אילוסטרציה  |
|
|
חסר לכם קריאייטיב מקורי? קבלו דגימה ממודעות פרינט, מבית היוצר של גיתם, שטרם פורסמו |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
עירית יוסילביץ' 20/5/2005 9:52 |
|
|
|
|
 |
הדיבור הכי חם בענף היום, אחרי שגומרים לרכל על אילן שילוח, נוגע למצב הקריאייטיב. מחד - פרסומות ישראליות זוכות להצלחה בפסטיבלים בינלאומיים, אך מנגד - טוענים אחרים לדעיכה ביצירתיות.
"זה שיש משרדים שמוכנים לחתום את השם שלהם על פרסומות
מחו"ל, עוד אפשר להבין כי הם לפחות לא טוענים שזה שלהם. הצרה היא שיש הרבה שפשוט מעתיקים את כל הקריאייטיב, עושים כמה שינויים מינימליים ואז עוד מתגאים שזה היה רעיון מקורי שלהם. זו כבר פשוט חוצפה", טוען בלהט בכיר בתחום.
יותר ויותר עדויותמצטברות אכן מעידות על בעיה, אבל אנחנו מעדיפים הפעם להיות בצד המפרגן.
גיתם/BBDO לדוגמא, פתחלפני מספר חודשים את "Save The Print - התערוכה שמחזירה לפרינט את הכבוד המגיע לו". בתערוכה הוצגו עשרות עבודות פרינט מקוריות עבור מותגים בהם מטפל המשרד.
העבודות מעולם לא פורסמו במסגרת קמפיין רגיל, כנראה בשל "קריאייטיביות יתר", אבל עכשיו גם אתם יכולים להתרשם מכמה דוגמאות:
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
|
 |
 |
זה המאסטרו
|
|
 |
 |
פרסומת למזרנים
|
|
 |
 |
דלמאטי בשירות הכביסה
|
|
 |
 |
 |
 |
|
טישו, גבינה וסיגריות שהורגות
|
 |
|
 |
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
פרסומת לטישו. כן, לטישו
|
|
 |
 |
מזהים את הגבינה?
|
|  |  | סיגריות, זה הורג אותי
| |
|
|
|
|
|
|
|
|