בדרך למעלה: איך מסתדרים חברי אוד פיוצ'ר עם הפרסום?
אוד פיוצ'ר, קולקטיב ההיפ הופ המעניין ביותר של הרגע, ובוודאי זה שמייצג בצורה המדויקת ביותר את רוח התקופה, מוציא מיקסטייפ חדש. מעניין לראות איך החבורה של הראפרים, שהגאונות ביצירתם מבוססת על חובבנות, מסתגלים לחיבוקים שהם מתחילים לקבל מהמיינסטרים

אבל עם כל הכבוד לילדים היקרים שערבבו קצת את תעשיית המוזיקה בראפ מעוות כמו שצריך והומור ג'קאסס, האוזן מזדקפת רק בבית השני של השיר השלישי באלבומם החדש, The Odd Future Tape, Vol. 2. טיילר, דה קריאייטור (כן, הוא מתעקש על הפסיק) הוא הכשרון הגדול שמניע את המכונה הפרועה שהיא OFWGKTA. אלבומו משנה שעברה, Goblin, היה אחד מאלבומי ההיפ הופ הגדולים של 2011 והבהיר לכל מי שרק חשד - בספרי הימים יכתב שמו של טיילר כדמות משפיעה על התקופה המוזיקלית ועל הז'אנר כולו.
לשאר חברי ההרכב קצת קשה לעמוד ברף הבלתי הגיוני הזה. הם מוכשרים, מקוריים, מסקרנים ופשוט לא קרובים לרמה של טיילר, דה פאקינג קריאייטור. מהבחינה הזו האלבום אמנם מציג את הכשורים של יתר חברי ההרכב באופן מוצלח, אבל כמו שאמר מוקי, "קשה לעמוד בצד ליד מספר אחד".

The Internet, הרכב הזמרת-מפיק הנהדר, מספק שיר מעולה שנשמע כאילו נלקח מהארון האפל של הנפטונז, Domo Genesis מספק כמה שורות מצחיקות מאוד ופרנק אושן מראה למה אלבומו הקרב צפוי להיות הדבר הבא מחבורת אוד פיוצ'ר. אבל לעזאזל, אפילו בהפקות טיילר הוא המוכשר מכולם.
לאט לאט אפשר לראות איך אוד פיוצ'ר יוצאים מהעשייה המחתרתית שלהם לכיוון המיינסטרים, גם אם מדובר בשוליים שלו. חנות אוד פיוצ'ר כבר פתוחה, מערך הפצה לא אינטרנטי שלא נראה ככמותו כבר קיים ובמהלך החודש הקרוב אפילו תעלה תכנית מערכונים של הקולקטיב בערוץ הפנטסטי Adult Swim. באלבום החדש הם אפילו מתחילים סוף סוף לצעוד לכיוון קצת יותר מסודר מאסופת הטאמבלרים וחשבונות הטוויטר ההזויים שלהם.
הסאונד אמנם נשאר דומה, אבל נדמה שהביטים מתאפיינים בהשפעות סול וחצוצרות שבורות הרבה יותר מהתופים חסרי הרחמים שאפיינו את החבורה. אפילו הקליפים איבדו את המראה החובבני שההרכב אהב כל כך. נכון, ב-Rella (שמכיל קריצה מילולית נחמדה למעריצי קניה ווסט) אחד מחברי ההרכב לבוש כרובוט שיורה לייזרים מהמפשעה שהופכים בחורות לחתולים. ונכון, טיילר בוחר להציג את עצמו כקנטאור שמסניף כמות בלתי נתפסת של קוקאין, אבל סביר להניח שהקליפ הזה עלה כמו כל הקליפים של חברי ההרכב עד כה ביחד. אבל איך הרכב שהיה בנוי באופן טוטאלי על הרוח החובבנית והמרושלת ישתנה כשהוא לפתע יכול להרשות לעצמו להיות מקצוען?
עם יציאת הסטייה שהיא אוד פיוצ'ר לזרועות המיינסטרים, כולל מפגשים בין טיילר לג'סטין ביבר וחיבורו של פרנק אושן לג'יי זי וקניה ווסט, הקולקטיב עומד במבחן. הוא החל, ממש כמו הוו טאנג, במטרה לקדם את כולם, אבל בניגוד לוו טאנג שהיו איזון של 6 ראפרים מושלמים מתוך 9 (נסו לנחש), אוד פיוצ'ר פחות קולעים באחוזים. אצלם, ניתן כבר לראות מי יצא לקריירת סולו מצליחה ומי ימשיך להוציא מיקסטייפים על גבי מיקסטייפים.
מה שמסביר יותר מהכל את המקום בו הם נמצאים כהרכב היום הוא Oldie - השיר שסוגר את האלבום, כמו גם הקליפ שצולם לו ובאופן ספציפי יותר, הבית הסוגר של טיילר. הקליפ המאולתר נוצר במסגרת סשן צילום שעשו חברי ההרכב אצל צלם האופנה טרי ריצ'רדסון. לאנס בנגס, שצילם בעבר עבור סוניק יות' וג'קאס, תיעד את חברי ההרכב משתטים, מתפרעים ומנסים על הדרך לדקלם את חלקם שלהם בפני המצלמה.
השיר נמשך עשר וחצי דקות ומכיל בית מכמעט כל חברי ההרכב, כולל הקאמבק של ארל סווטשירט החמקמק, אבל כשטיילר חוזר בבית שני, וכן - מרגש, הוא מבהיר הכל. "אוד פיוצ'ר, שיט זה כל מה שיש לי" הוא אומר. הוא היה בן 15 כאשר הוא התחיל את ההרכב והוא כבר הספיק להפוך לבעל הלייבל שבו הם חתומים לפני שחוקית היה יכול לקנות בירה. המוזיקה של טיילר, ושל אוד פיוצ'ר, היא בשביל "אלה שקראו להם מוזר, פאג, ביץ', חנון בגלל שהם היו בקטע של ג'אז, חתולים וסטיבן שפילברג". אם זה לא מסביר את אוד פיוצ'ר וגורם להמתין בקוצר רוח לאלבומו הקרב של טיילר, Wolf, מה כן?
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של מעריב בואו להמשיך לדבר על זה בפורום מצעדים וביקורות מוזיקה -
