מאסטר שף – התוכנית הנצפית ביותר ב-2014
נתוני הועדה הישראלית למדרוג חושפים את הרגלי הצפייה הישראלים בשנה האזרחית החולפת: הפייסבוק לא "הרג" את הטלוויזיה, תוכניות הריאליטי עדיין מככבות ומבצע "צוק איתן" הדביק את כולנו אל המסכים
עוד כותרות ב-nrg:
- היסטריה בבקעה: התנינים משתלטים על האזור
- תיעוד מזעזע: נער נקשר בנייר דבק והוכה למוות
כל התכנים הכי מעניינים -בעמוד הפייסבוק שלנו
צופה הטלוויזיה הישראלי שומר על הרגלי צפייה יציבים יחסית. זמן הצפייה היומי הממוצע בשנת 2014 עמד על 228 דקות, נתון כמעט זהה לנתון אשתקד. בהשוואה לעולם מדובר בנתון גבוה יחסית, שכן באנגליה זמן הצפייה הממוצע עומד על 195 דקות.

שופטי מאסטר שף. הביאו את הרייטיניג הגבוה ביותר.
צילום: יוסי אלוני
פילוח של אוכלוסיית הצופים לשכבות גיל מעלה ממצא מעניין: חרף ריבוי אמצעי הצפייה החדשים, אשר השימוש בהם מאפיין בעיקר אוכלוסיות צעירות, הדבר לא פוגע בהיקפי הצפייה של שכבות אלו במכשיר הטלוויזיה המסורתי. דהיינו שצפייה באמצעי ניו-מדיה מתוספת לצפייה
מבצע "צוק איתן", לפי נתוני הרייטינג, הפך את חודש יולי לחודש בו הישראלים צפו הכי הרבה בטלוויזיה. זמן הצפייה היומי עמד על ממוצע של 279 דקות, גידול של 25% מחודש יוני. ממצאי הוועדה למדרוג מצביעים על כך שהגידול המשמעותי ביותר בהיקפי הצפייה בחודשים יולי-אוגוסט בהשוואה לנתונים המקבילים אשתקד נרשם בקרב תושבי הדרום.
צופה הטלוויזיה הישראלי הוא צרכן משמעותי של חדשות גם בתקופות שגרה. שיעור הרייטינג היומי של שלוש מהדורות החדשות המרכזיות בשנת 2014 עמד על 40% בהשוואה ל-37.9% אשתקד. הזינוק המרכזי נרשם במהדורה המרכזית של חדשות 10, שהצליחה לגדול השנה באופן משמעותי לשנים קודמות.
וכיצד הישראלים צופים בטלוויזיה? כאן הנתונים ברורים: 96% צופים בטלוויזיה בלייב, ולא בתוכניות שהוקלטו. הנתון בארה"ב נמוך יותר ועומד על 90% בלבד.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg