הסדרה "להיות איתה" נמכרה לאמזון העולמית

אסי עזר עשה זאת בענק: הסדרה שיצר ומשודרת בימים אלה ב'קשת' בכיכובם של רותם סלע ואביב אלוש תופץ בגרסתה המקורית ביותר מ-200 מדינות ברחבי העולם

nrg תרבות | 20/6/2017 12:20
תגיות: תרבות,טלוויזיה,אסי עזר
סדרת הדרמה "להיות איתה" של קשת שיצר אסי עזר נמכרה לאמזון הבינלאומית להפצה ביותר מ-200 מדינות ברחבי העולם, כך פורסם היום (ג'). במסגרת העסקה, 20 הפרקים של שתי העונות יהיו זמינים לצפייה בפלטפורמת הסטרימינג של ענקית התוכן העולמית בגרסה המקורית בעברית, בתרגום לשפה הרלוונטית.
צילום: משה נחמוביץ', באדיבות קשת
''להיות איתה 2'' צילום: משה נחמוביץ', באדיבות קשת

את הסדרה, ששמה באנגלית "The Baker and The Beauty", תעלה לאפליקציית אמזון בטלוויזיה, באינטרנט ובסלולר. בנוסף, המנויים יוכלו להוריד פרקים מהסדרה לצפייה לא מקוונת.

בימים אלו משודרת בקשת עונתה השנייה של הסדרה שזוכה לנתוני צפייה גבוהים בכל הפלטפורמות: 20.6 אחוזי רייטינג בשידור חי ו-25 אחוזי רייטינג הכוללים נתוני הקלטות, ממוצע של יותר מ-300 אלף צפיות ב-mako מדי פרק והזמנות רבות ב-VOD.
צילום: קוקו
הצליח לו. אסי עזר צילום: קוקו

מדובר באחת הסדרות הנצפות ביותר על המסך השנה, העונה הראשונה הייתה אחת התוניות הנצפות ביותר בשנה בה שודרה. כזכור, לאחרונה שודרה הסדרה בגרסתה המקורית (בעברית) באנגליה ב-Walter Presents (שירות ה-VOD של channel 4) וזכתה להצלחה. הסדרה נמכרה גם לרוסיה ויוון ושודרה בהולנד.

את הסדרה כאמור יצר אסי עזר, בכיכובם של רותם סלע, אביב אלוש, מארק איווניר, הילה סעדה, עופר חיון  ונוספים, העונה הראשונה הופקה על ידי אנדמול ישראל, העונה השנייה הופקה על ידי שנהר הפקות.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

המומלצים

פייסבוק