סטטיק ובן-אל תבורי שברו את השיא של עצמם

הקליפ לשיר "סלסולים" של סטטיק ובן-אל תבורי עקף את "ברבי", במירוץ לפסגת השירים הישראליים הנצפים ביותר ביוטיוב

nrg תרבות | 11/9/2017 8:02
תגיות: סטטיק ובן-אל תבורי,בן-אל תבורי,סטטיק,ברבי,סלסולים,יוטיוב
אולי אין להם איביזה, אבל סטטיק ובן-אל תבורי בהחלט כבר לא יכולים לעמוד מאחורי השורה "אין הרבה בוויזה". הצמד שכבש את ישראל בשנתיים האחרונות, ממשיך לצבור שיאים. הפעם הם שוברים את השיא של עצמם, כשהקליפ שלהם לשיר "סלסולים" שהיה הלהיט של קיץ 2016, עקף את "ברבי", השיר הראשון של השניים כצמד. שני השירים, למי שתהה, נושקים ל-40 מיליון צפיות, נכון לרגע פרסום הידיעה, מספר שעוקף בסיבוב גם קליפים בינלאומיים של להקות כמו רדיוהד או פו פייטרס.
 
קטעים נוספים

מדובר בהישג שממחיש את עליית כוחם העקבית של הראפר סטטיק והזמר בן-אל תבורי מאז שנת 2015, כיוון שהשיר "סלסולים" יצא כשנה אחרי "ברבי", וכעבור שנה נוספת הצליח לעקוף אותו. דוגמה נוספת לכך אפשר למצוא בשיר "טודו בום", שיצא רק לפני חודשיים וכבר מזנב בשני השירים שנמצאים בפסגה (36 מיליון צפיות), עם לא מעט עזרה מצופים ברזילאיים שהתלהבו מהשיר, שמשלב מוטיבים מוזיקליים שמוכרים להם.
 
צילום: קוקו
יש הרבה בוויזה. סטטיק ובן-אל תבורי צילום: קוקו

השיר הרביעי של השניים נמצא גם הוא בפסגת הלהיטים הנצפים ביותר. "כביש החוף" עומד כעת על כ-35 מיליון צפיות, ולא הרבה אחריו ממוקם "זהב" עם 33 מיליון צפיות. ראוי לציין בהקשר הזה כי הסרטון הישראלי הנצפה ביותר ביוטיוב הוא הפרודיה "גמבה סטייל", ללהיט המפורסם "גנגאם סטייל" מ-2012, עם למעלה מ-55 מיליון צפיות.

 

קטעים נוספים

שנת 2017 הייתה השנה בה סטטיק ובן-אל הפכו מצמד שאהוב מאוד על בני הנוער גם לקונצנזוס מוחלט, עם השתתפות כשופטים בריאליטי המוזיקלי "הכוכב הבא לאירוויזיון", קמפיין אופנה לרשת "קסטרו" והופעות אירוח בשלל תכניות. בחודשים הקרובים הם צפויים לשוב לכס השיפוט בריאליטי המדובר ובחנוכה הם ישתתפו בפעם השנייה בפסטיגל.

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

המומלצים

פייסבוק