איך לקדם את האתר שלכם בגוגל?
איך נצליח להפוך את אתר האינטרנט לגורם עסקי מצליח ונקבל פניות רלוונטיות על בסיס יומי? הנה כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול
מה עושים כאשר האתר שלכם התקדם בגוגל לדף הראשון, אך שום דבר לא השתנה וכמות הפניות לעסק לא גדלה? איך נצליח להפוך את אתר האינטרנט לגורם עסקי מצליח ונקבל פניות רלוונטיות על בסיס יומי? הנה כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול.
בחירת ביטויים שמניבים תוצאות
עליכם לבחור בחברה שתקדם לכם את האתר. חברת קידום אתרים צריכה להבין מהם הביטויים שיניבו המרות באתר בהתאם לפעילות העסק. מהם הביטויים הנכונים ביותר שיהפכו גולש באתר ללקוח פעיל? רבים טועים ומחליטים לקדם ביטויים שאינם משיגים בסופו של דבר את המטרה ולכן חשוב מאוד לזהות את הביטויים שיניבו את התוצאות הטובות ביותר.
לאן מגיעים הגולשים?
הגולשים החליטו ללחוץ על התוצאה שלכם ולא על זו של המתחרים, מצוין! אבל לאן הם מגיעים לאחר שעברו בדלת שלכם? מה הם רואים שם? העמוד שאליו מגיעים הגולשים חייב להיות נגיש וידידותי ולספק את המידע אותו הגולש ציפה לראות. לאחר שהשגנו תוצאות מצוינות בגוגל ולאחר שגרמנו לגולש להקליק עלינו, בואו נדאג לספק לו תוכן איכותי שתואם את מה שהוא חיפש. התוכן חייב להיות מוגש בצורה הטובה ביותר והנגישה ביותר עבורו.

כמה דוגמאות לשיפור בסיסי באתרי אינטרנט
• הוספת מדיה עשירה – תמונות מקוריות, סרטון תדמית, מדריכי וידאו ועוד
• שיפור מהירות טעינת דפי האתר
• ריענון תוכן וכתיבת תוכן שיווקי מקצועי
• שילוב אובייקטים עבור הנעה לפעולה – טפסי צור קשר, טלפון בולט, הרשמה לניוזלטר
• שיפור מבנה האתר וניווט פשוט וקל באתר
• שילוב כפתורי שיתוף ותוספים חברתיים
מה אנחנו יודעים על הגולשים באתר שלנו ?
קיימות תוכנות סטטיסטיקה רבות המאפשרות ניתוח של תנועת הגולשים באתר. אפשר לבנות הבנה מעמיקה של ההתנהגות הגולשים בכל דף ודף באתר שלנו. אחת המערכות הנפוצות ביותר היא מערכת מבית גוגל כמובן "google analytics", המערכת מאפשרת לנו להבין בדיוק מה קורה באתר שלנו ואיך הגולשים מתנהגים, החל מהמקורות אליהם הגיעו לאתר ועד לזמן השהייה של הגולש בכל עמוד. הכלי בודק: האם יצר אתנו קשר? ומהם המקורות מהם כמות יצירות הקשר הגדולה ביותר. ניתוח מקצועי של נתוני הגלישה באתר מאפשרים לדעת באמת מה יעיל עבורנו בתהליכי שיווק בכלל וקידום אתרים בפרט. שיפור מתמיד של תהליך הקידום ע"פ ניתוח הנתונים מבטיח הצלחה בתהליכי השיווק והקידום.
מה האיכות והרלוונטיות של הפניות מהאתר ?
אחרי שעשינו דרך בקידום האתר שלנו בגוגל, התאמנו את האתר וניתחנו את תנועת הגולשים – נבדוק אילו פניות אנחנו מקבלים? האם הפניות תואמות את הציפיות שלנו ואת פעילות העסק ? האם הפניות איכותיות ? ניתוח איכות הפניות והרלוונטיות של כל פניה חשובה מאוד ותעזור להבין מה טיב הפניות ואיך ניתן לשפר ולמקסם את הפניות המגיעות מהאתר. שיתוף פעולה בין בעל האתר למקדם ודיווח על איכות וכמות הפניות מהאתר הוא עניין מחייב כדי להצליח ולמקסם את האיכות של כל פניה המגיעה מהאתר והגדלת כמות הפניות.
הקידום עובד ויש פניות מה עכשיו?
קידום האתר עובד בצורה אופטימלית ואתם מקבלים פניות מדי יום, למה לעצור כאן יש איך למנף את זה. לא כל מי שנכנס לאתר שלנו הופך ללקוח ובחלק גדול מהמקרים ביקר קודם או יבקר בהמשך
הרשמה לניוזלטר - הפצת מבצעים והטבות עבור השירות בניוזלטר שיווק מחדש ברשת ע"י גוגל – פרסום ברשת לגולשים שביקרו בעבר באתר שלנו רשתות חברתיות - צור קהילה חברתית אליה הגולש יוכל להצטרף ולהישאר מעודכן.
המשיכו לעדכן ולהתחדש
אתר האינטרנט כמוהו כפני העסק באינטרנט וחשוב מאוד לספק לגולשים תוכן עדכני ומתחדש שיעניין את קהל הגולשים ויגרום להם לחזור אליו. כדאי למשוך לקוחות חדשים, ליצור תוכן איכותי ומעודכן, חדשות ואירועים שונים, סרטונים וידאו וסרטי תדמית וכל מידע עדכני ושימושי אותו ניתן להציג לגולשים.
לסיכום, כדי להפוך אתר אינטרנט לעסק מצליח חשוב לבחון טוב טוב את כל התהליך אותו עובר הגולש מרגע שחיפש את המוצר או השירות ועד שהפך ללקוח בפועל. שיפור תהליכי השיווק ישפרו את הביצועיים של האתר ויניבו תוצאות טובות יותר וצמיחה משמעותית יותר של פעילות העסק
נכתב ע"י יוסי כהן מייסד ומנכ"ל חברת אקסטרה פתרונות אינטרנט בע"מ. מהחברות הוותיקות והמובילות בתחום קידום האתרים ושיווק באינטרנט. http://www.seo-extra.com