ראשי » חליפה עסקית

קידום אתרים בגוגל - עניין למקצוען

השליטה במנועי החיפוש של גוגל, המשתנים מעת לעת, והקשרים הנרחבים עם אתרים, חברות קידום אחרות ועמודים פופולריים, הופכים את מקדמי האתרים מבעלי מקצוע לאומנים. קובי לוי, הבעלים של חברת הקידום SALEBUY SEO, מעניק לכם טיפים

בשיתוך עם ''חליפה עסקית'' | 3/12/2014 14:03 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
בעידן האינטרנט, הרשתות החברתיות ומנועי החיפוש, קידום אתרים ברשת הוא צורת שיווק ופרסום הכרחית לכל מי שמעוניין להרחיב את קהל הלקוחות שלו. היום לא די בכך שיש לכם מוצר טוב או שירות מבוקש, אם העולם שבחוץ לא יודע על קיומכם, סיכויי ההצלחה של העסק שלכם נמוכים.

המשימה, לפיכך, היא בראש ובראשונה להביא את הבשורה ללקוחות הפוטנציאליים. במושגים של הרשת זה אומר להביא לידי כך
להיות ראשון בגוגל
להיות ראשון בגוגל 
שהאתר שלכם יופיע במקומות הראשונים במנועי החיפוש של גוגל. השאלה, כמובן, היא איך עושים את זה. קובי לוי, הבעלים, המנכ"ל והמייסד של חברת "salebuy seo - קידום אתרים", עם סדרת טיפים למי שמבקש להקפיץ את האתר שלו לצמרת העמודים של גוגל.

"כמובן שהתנאי הראשון לקידום אתר באינטרנט זה שיהיה לנו אתר", מבהיר קובי לוי, "ולכן כשאנחנו מחפשים חברה שתקדם את העסק שלנו, ואין לנו אתר, הדרישה הראשונה היא שתהיה להם יכולת לבנות לי אתר. הבנייה צריכה להיות בצורה מקצועית, כדי שאפשר יהיה לקדם את האתר לא רק מבחינה מסחרית, דרך מילות מפתח, שזו אפשרות מוכרת אבל היא יקרה, אלא שניתן יהיה לקדם אותו בצורה אורגנית, דרך טקסטים שיהיו כתובים בו וקישורים לנושאים ולעמודים רלוונטיים".

ואיך עושים את זה?

"כדי להגיע למצב שבו האתר יקפוץ לראש רשימת החיפוש, או לפחות בהתחלה לעמוד הפותח. צריך להכיר את גוגל, את השיטה שבה הוא פועל ואיך עובדים מנועי החיפוש שלו. התוכנה של גוגל מאפשרת לחיפוש להתבצע בעזרת מילות מפתח שמקישים הגולשים, ובתגובה גוגל מעלה מולם את האתרים בהם מילות המפתח שהוקשו הן פופולריות. כדי להגיע לצמרת הרשימה, רצוי להדגיש בטקסטים הכתובים שבאתר את המילים שאתם מניחים שהלקוחות שלכם מחפשים. כך ניצור קשר בין האתר לבין המחפשים".

ולמה אני צריך חברה מקצועית שתעשה את זה? אני לא יכולים לטפל בזה בעצמי?

"כדי לעבוד בשיטת קידום ממומן לא מוכרחים חברה מקצועית. אפשר ללמוד איך לעבוד עם מילות מפתח, לשלם על המילים היקרות ולהיות מחויב על כל קליק שיכניס מישהו לעמוד שלי. זה מחיר יקר מדי, והתוצאות לא תמיד תלויות בהשקעה, הן מבחינת הזמן והן מבחינת הכסף. בסופו

של דבר, לא כל קליק של כניסה מבשר גם על עסקה מוצלחת. במיוחד אם מדובר בתחום שיש בו שוק מאוד תחרותי.

"חברה מקצועית עובדת בשיטת הקידום האורגני ויש לה יכולות הרבה יותר רחבות מאדם פרטי או אפילו מחברה, ארגון או עמותה. מן הסתם, גוגל מעדיפה שנעבוד מולה בשיטת הקידום המסחרי, כי ככה היא מרוויחה הרבה יותר כסף. זו גם הסיבה שמעת לעת גוגל משנה את האלגוריתמים של מנועי החיפוש שלה, כדי למנוע מאנשים לקדם את האתרים שלהם בצורה אורגנית, ולגרום להם להשקיע כסף בקידום. מקצוענים שתחום הקידום הוא המומחיות שלהם, למדו את חוכמת הקידום בבתי ספר ומכירים את שיטות העבודה המשתנות של גוגל.

"כשאתה עובד עם חברה מקצועית היתרון הוא כפול - מקצוענים גם מעודכנים בשינויים שגוגל עושה במנועי החיפוש, וגם נמצאים בקשרי עבודה ויחסי גומלין עם חברות קידום אחרות, אתרים גדולים ועמודים פופולריים ברשת, כך שיש באפשרותם לעבוד עם קישורים לכל המקומות האלה, וכך לייצר עבור האתר שלך מגוון גדול של אפשרויות, באמצעותם הוא יוכל להגיע להרבה יותר לקוחות וגם לקפוץ גבוה במנועי החיפוש".

כמה זמן לוקח מרגע שמצאתי חברה כזו ועד שאני רואה את עצמי בראש העמוד של גוגל?

"כמובן שכל מקרה לגופו, ועד כמה גדולה התחרות בענף אותו מקדמים, אבל בדרך כלל מדובר על עבודה של שלושה חודשים עד שהאתר מטפס לראש הרשימה"

הגעתי לעמוד הראשון. איך זה מתבטא מבחינה עסקית?

"לאתרים במקומות הראשונים יש אלפי חשיפות. בוא נגיד שייכנסו לעמוד רק 300 איש. ונניח שרק 50 מתוכם יסגרו עסקה. הנה יש לנו 50 לקוחות חדשים בכל חודש. זה מקום שכל עסק רוצה להגיע אליו".

קובי לוי הוא המנכ"ל והמייסד של חברת salebuy SEO

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''חליפה עסקית''

כותרות קודמות
כותרות נוספות