ראשי » חליפה עסקית

להתחתן בשמלה של מיליון דולר

טרנד הצרכנות החברתית מגיע לראשונה לענף הכלות. מעצב שמלות הכלה והערב עובד כהן מכריז על מחלקה חדשה לכלות שאינן יכולות להרשות לעצמן לשלם 18 אלף שקל לשמלת חתונה. "ניתן להשיג שמלת כלה מדרגה א' במחירים אפשריים לכל כיס", הוא אומר. אז איך עושים זאת?

בשיתוף עם ''חליפה עסקית'' | 7/12/2014 12:09 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
לפני שלוש שנים פרצה בישראל המהפכה החברתית, ששינתה  את דפוסי הצרכנות בישראל. בתחומים רבים, כגון מזון, קפה, בילויים ועוד, מחירים חדשים תפסו מקום. הצרכנים הישראלים רוכשים סחורה בצורה אחרת. רובנו מודעים, משווים מחירים, מחפשים ובודקים בצורה רצינית.

והיום, בשורה חדשה תופסת את העין. השירות שנחשב ליקר מאוד – רכישת שמלת כלה לחתונה, מכריז
שמלת כלה של עובד כהן
שמלת כלה של עובד כהן 
על מקצה נוח יותר. מעצב האופנה עובד כהן, מהוותיקים בענף עיצוב שמלות כלה וערב, הכריז על מהלך מוביל ומקדים שוק. הוא השיק ליין שמלות כלה מסובסד: מראה יוקרתי במחיר עממי.

כהן: "תמיד היו כלות שלא היה להן אפשרות להשקיע סכום כסף נכבד ברכישת שמלת כלה מעוצבת. שמלה ממעצב, הכי קוטור שיש, עלתה בממוצע 15 אלף שקל. עד לפני שלוש שנים, כלות הזמינו שתיים או שלוש שמלות לערב החתונה. כעת השקתי מחלקה חדשה, שתספק פתרון לכלה ממעמד הביניים. שמלות מעוצבות, מתוכננות, יוקרתיות, במחירים חברתיים.

"בניתי קולקציה שלמה של שמלות, במחירים נוחים, מבלי לפגוע באיכות של השמלה, במקוריות שלה, ובחומרים שמהם היא עשויה. אחרי פיילוט של שנה, הצלחתי לעצב שמלה עם אפקט וואו חזק, במחיר שפוי. שמלות שפעם עלו בין 15-18 אלף שקל, זוכות לתמחור מחדש של קרוב למחצית המחיר".

מעצבים יוכלו לשרוד בתנאים החדשים שנוצרו בשוק?


"חייבים להוביל שינוי מגמה. אני משיק סלון חדש בתל אביב, ולרגל זה החלטתי להנהיג מהלך חדש, חזק, חברתי. שמלות חדשות ומקוריות, חורף 2015. סיימתי לעצב
שש מאות שמלות מיוחדות במחיר אפשרי לכל כיס. לפני שלוש שנים הקולקציה הזו נמכרה ללקוחות פרימיום בלבד, אבלך מעכשיו אציע אותן לכלות שלנו, ואלך לקראתן במחירים מפתיעים ונוחים. כל השמלות ניתנות גם להשכרה.

"הפילוסופיה העסקית שלי דוגלת בהשקת ארבע קולקציות בשנה, כדי להישאר חדשני ומעודכן. הקו העכשווי נקי, אסתטי, קלאסי ואירופאי. מי שתגיע להתרשם תוכל להבחין באפקט מתוחכם ומקורי. נעשה שימוש בכמה סוגים של בד, בתוספת אלמנטים כמו – תכשיטים, אבנים, פנינים ואפליקציות. הקפדתי ליצור  גזרות חדשות ומקוריות. קיימים בדים בהירים בצבעי אבן או שמנת".

איך אתה מייצר רעיונות חדשים?

"זו השקעה עצומה בלימוד, ניסיון, המון פיילוטים, הרכבת חומרים, מדידה והתאמות. תהליך ארוך ואישי מאוד. אני מאמין שכאשר כלה נכנסת לאולם, האורחים חייבים להתרגש. בתהליך ההתאמה, הכלה מתמסרת, מחדשת ומעזה. שילוב של עיצוב מתוחכם ועכשווי ומחירים חברתיים, יעשה טוב לכולנו".

עובד כהן מייסד ובעלים של הסטודיו שמלות כלה וערב – עובד כהן.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''חליפה עסקית''

כותרות קודמות
כותרות נוספות