אז מה משותף לעסקים המצליחים בישראל?

סקר חדש שהקיף 10.000 בעלי ומנהלי עסקים בישראל שאל את השאלה שבכותרת. על פי התשובות, רוב בעלי העסקים מאמינים שהעסקים הכי מצליחים הם אלה שתקציבי השיווק, יכולת המכירה והמיקום שלהם הם הטובים והגדולים ביותר. אבל למרבה ההפתעה, התשובה של מרבית 100 העסקים המובילים בארץ העלתה שדווקא הכלים הטכנולוגיים הם שעושים את ההבדל לטובתם

בשיתוף ברק רום | 17/11/2016 09:59
תגיות:

סקר חדש ומקיף הבליט את חוסר הידיעה של בעלי העסקים הקטנים בישראל לגבי הדרך שעליהם לעשות על מנת להצליח בשיווק העסקים באינטרט. באופן ברור מאמינים המנהלים והבעלים של עסקים קטנים שתקציבי שיווק, מיקום ויכולת מכירה עושים את כל ההבדל. איש לא טען שכל אלה לא חשובים, אבל מתברר שבעלי העסקים הכי מצליחים לא חושבים שזה הערך המוסף הכי גדול שלהם.

דווקא העסקים הכי מצליחים בארץ טוענים שהכלים הטכנולוגיים שעומדים מאחורי יכולת ותכנית השיווק שלהם, הם אלה שעושים את ההבדל. אחד מאנשי המקצוע הטובים בעולם מסייר בחודשים האחרונים במדריד, לונדון פאריז ותל אביב ומלמד את משרדי הכלכלה במדינות רבות איך מתקדמים לעולם החדש. פגשנו אותו לשיחה קצרה בעת הרצאה מרתקת שנתן בתל אביב.

עידן רואה, מנכ”ל חברת “פייסטק“, חברת טכנולוגיה שיווקית ישראלית מובילה בארץ ובעלת סניפים ברחבי אירופה וארה”ב מסביר ומנתח. “עסקים קטנים הם חסרי יכולת טכנולוגית ולכן גם הצד השיווקי נפגע. טכנולוגיה שיווקית היא המפתח לעסק מצליח ומתקדם. מנהל בעסק חייב להבין שהכל בסוף זה משחק של דאטה, נתונים. להגיע ללקוח הנכון, ברגע הנכון, עם ההצעה הכי טובה - זו אמנות. לצערי, במקום לשפר את היכולת הזו, מעדיפים עסקים קטנים לזרוק אלפי שקלים בחודש למשווקים, מנועי חיפוש ופתרונות אחרים שלא משנים בהרבה את מצבם”.

למה בדיוק אתה קורא טכנולוגיה שיווקית?

“קח למשל את עולם קידום האתרים, שיווק עסקים בפייסבוק ופרסום בפייסבוק. יש דרך לבצע את אלה בצורה ממוקדת ויעילה, בהרבה פחות כסף ומבלי להזדקק לאנשי מקצוע שעולים עשרות אלפי שקלים בשנה. עסקים קטנים תלויים באנשים אלה, מחליפים אותם חדשות לבקרים ומאוכזבים מהתוצאות. יש כללים לקניית שטחי פרסום, יש דרך לשיווק ב”פייסבוק” לעסקים קטנים”.

אז מה עושים המוצלחים שבינינו?

“קידום עסקים קטנים בחינם בהחלט אפשרי. פרסום באינסטגרם למשל זו אופציה, אבל תלוי איך מבצעים זאת. השאלה היא איך לפרסם באינסטגרם? איך לפרסם בפייסבוק? קידום באינסטגרם, קידום בלינקדין - כל אלה אמצעים שצריך להדביק להם יכולת טכנולוגיה מתאימה. קידום עסקים בלינקדין ושיווק בלינקדין זה מדע. איך לפרסם בלינקדין? מה זה בכלל פרסום בלינקדין? התכנות המתאימות יעשו עבור בעל העסק את העבודה ללא תלות באנשי מקצוע, בצורה יעילה, מהירה, אוטומטית, חסכונית ומתקדמת”.

מה המלצתך כדי להתחיל?

עסקים קטנים חייבים לחלק את התקציב שלהם אחרת ולהשקיע בתכנות שיווק טכנולוגיות. יש אפשרויות רבות, אבל ברור שהכי אפקטיבי זה להעסיק רובוט מתקדם ומשוכלל שפרסום בפייסבוק, באינסטגרם ובליקדאין. מי שיתעניין יגיע לתכנת “פייסטק”, ויוכל גם לשלוח מייל ולקבל המלצות בחברה שלנו”.

מעניין אתכם לדעת מהו שיווק טכנולוגי?  צור קשר עם הסוכן הפרטי שלך!

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

המומלצים

עוד ב''בהמומחים''