כך תבחרו משרד פרסום לעסק שלכם

אם מסיבה כלשהי הייתם נדרשים לטפס על האוורסט, סביר להניח שהייתם מקדישים תשומת לב רבה לבחירת המדריך שיסייע לכם להגיע לפסגה שנחשבת לגבוהה ביותר בעולם. אז למה שלא תקדישו זמן גם לבחירת משרד פרסום איכותי שיוביל את העסק שלכם לפסגה?

בשיתוף ברק רום | 29/11/2016 11:28
תגיות:

הובלת עסק להצלחה ושגשוג אולי נראית משימה קלה יותר מתקיעת דגל על ראש האוורסט, אבל המציאות היא שמדי שנה נסגרים עשרות אלפי עסקים, רובם בעלי פוטנציאל להצליח. כדאי לזכור שעולם העסקים של היום הוא תחרותי מאוד, ופרט למקרים נדירים מי שלא משקיע בשיווק ובפרסום מוצא עצמו מחוץ למשחק – המפתח לניצול מיטבי על המשאבים המוקדשים למשיכת לקוחות הוא בחירה של משרד פרסום שמתאים בדיוק לצרכים של העסק הספציפי שלכם.

עסק קטן/בינוני? אל תחפשו משרד פרסום גדול

ההמלצה הראשונה היא למצוא משרד שמתאים לכם מבחינת הגודל: אם אתם עסק קטן או בינוני (ורוב רובם של העסקים בארץ הם כאלה), מוטב שלא לפנות לחברת פרסום גדולה.

הסיבה לכך פשוטה: בחברות הפרסום הגדולות אמנם עובדים אנשי מקצוע מעולים, אבל עיקר תשומת הלב בחברות אלה מופנית אל הלקוחות הגדולים (בנקים, חברות סלולר, ענקיות מזון כגון תנובה או אוסם וכו’) והצרכים הייחודיים של העסק שלכם עלולים להידחק לשוליים ולא לקבל מענה אפקטיבי.

בנוסף עיקר הידע שנצבר אצל משרד פרסום גדול רלוונטי לקמפיינים שמחייבים השקעה של סכומי כסף גדולים (שילוט מעל האיילון, פרסומות בלב הפריים טיים בטלוויזיה) – השקעה שלא כל עסק יכול לעמוד בה, ובהחלט ייתכן שגם עבור העסק שלכם היא לא האופציה המשתלמת ביותר.

בעולם דיגיטלי כדאי לחפש מומחים לשיווק דיגיטלי

דגש חשוב נוסף כשמחפשים את משרד הפרסום שהכי מתאים לצרכים שלכם הוא לוודא שמדובר במשרד בעל מומחיות בשיווק דיגיטלי – כלומר משרד שיודע איך לבצע קידום אתרים אפקטיבי על פי כל הכללים המעודכנים של גוגל, מבין מתי כדאי להשיק קמפיין קידום ממומן (PPC), אמון על שימוש מושכל ברשתות חברתיות (פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם ועוד) לטובת מיתוג עסקים, מנוסה ביצירת תוכן שיווקי איכותי ובאופן כללי מכיר לעומק כל פינה ופינה באינטרנט ויעזור גם לעסק שלכם למגנט אליו גולשים ובעיקר להפוך אותם ללקוחות.

חיבור אמיתי עם האנשים שהם משרד הפרסום

מבחינה מקצועית, ייתכן שישנם כמה משרדי פרסום אשר מתאימים לעסק שלכם – אבל כדאי לזכור שבסופו של דבר האינטראקציה בין אנשי המקצוע שעובדים במשרד הפרסום לבין אנשי העסק משפיעה אף היא במידה רבה על תוצאות הקמפיינים השיווקיים ועל הרווחים שתניב ההשקעה בפרסום.

בפרט כדאי לבחור בחברת פרסום שאנשי המקצוע שהם בעצם החברה מתחברים אליכם בצורה הטובה ביותר להרגשתכם, ושמתאפיינים בקשב אמיתי לצרכים שלכם - מי שמצליח להבין אתכם לעומק ומזהה היטב את הצרכים של העסק שלכם יצליח להבין גם מה צריכים ורוצים הלקוחות שלכם, ובעצם ידע את מי כדאי למשוך אל העסק ואיך.

תיאור:

כך תוכלו גם אתם למצוא משרד פרסום שמתאים בדיוק למאפיינים הייחודיים של העסק שלכם ולהפיק את המרב מכל קמפיין שיווקי

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

המומלצים

עוד ב''בהמומחים''