קידום אתרים: בדרך הנכונה לתוצאה

האתר שלך הוא נקודת הקשר הראשוני עם קהל היעד שלך באינטרנט. ומתוקף כך הוא יכול להרים אותך או להפיל

בשיתוף ברק רום | 29/06/2017 10:36
תגיות:

האתר שלך הוא נקודת הקשר הראשוני עם קהל היעד שלך באינטרנט. ומתוקף כך הוא יכול להרים אותך או להפיל. הוא יכול למשוך לקוחות פוטנציאליים חדשים או להרחיקם. אבל אנשים לא יכולים למצוא את האתר שלך, אם כך אז הוא לא שווה מאומה. אז קידום אתרים אורגני משחק תפקיד רב ערך במכירות. קידום אתרים איננו עוסק רק בדירוג האתר בתוצאות החיפוש, קבלת יותר קליקים, או מעקב אחר זמן השהייה בדף. קידום אתרים מודרני, יעיל משרת מספר מטרות אסטרטגיות של החברה. כמו להימצא ברשימה לעניין לקוחות ולדאוג למכירה.

קידום אתרים seo-googlr.co.il
קידום אתרים seo-googlr.co.il

SEO נוגע בליבו של העסק שלך

החלטה ללכת על כול הקופה מבחינת תהליך קידום אתרים אורגני כולל, בניית אתר, פתיחת ערוצים ברשתות החברתיות, זה מבצע גדול הדורש יותר מאשר מיומנויות קידוד ו- CMS ידידותי לחיפוש. זה כבר לא משהו שהאחיין או חבר בעלי כוונות טובות יכולים לעשות בשבילך במהלך סוף השבוע. זהו עניין מקצועי ורציני. אתה צריך לחפש את יועץ SEO הטוב ביותר, עצה בחינם אל תנסה לעשות את זה בעצמך! מי שאחראי על פרויקט קידום האתר בחברה שלך חייב להבין כי יש קשר הדוק לשיווק, להבנת עסקים וכלכלה, מחשבה אסטרטגית ויכולת לחשוב מחוץ לקופסה, תוך שמירה על מיקוד במטרות העסק. אותו אדם אחראי על תהליך ה- SEO יהפוך להיות  הזרוע הארוכה שלך בשיווק, בכספים ועוד מחלקות בחברה. לא כל אחד מוכשר לעשות את זה, צריך להיות יסודי מצד אחד ולדעת מה קורה בכל תחום מצד שני. מציאת אדם מוכשר ומתאים כמעט בלתי אפשרית. לכן במקום להתעקש לתת למישהו לא מתאים כדאי להוציא את הפרויקט למיקור חוץ. למרות שמפתחי אינטרנט ומעצבי אתרים לומדים היום קצת יותר על SEO, זו יכול להיות טעות קריטית לשים את ה – SEO בעדיפות של מיומנות שנייה. ההפך הוא הנכון קידום אתרים בראש ועיצוב ובניית האתר צריכה להיות היכולת המשנית. אתה בודאי מסתכל על זה כעל דרך לקצץ בעלויות. אבל לא רק שזה לא חוסך לך כסף, זה גם מפחית באופן דרמטי את פוטנציאל הרווח שלך! אנחנו נתקלים בזה מידי יום כאשר הלקוחות רצים אלינו שנתקן נזקים שהם גרמו בהחלטה שגויה של רגע.

בנית אמון & אמינות

לקידום אתרים יש את היכולת להפוך את המותג שלך לחזק, לטוב יותר ומוכר היטב. המטרה הסופית צריכה להיות שכאשר אנשים מחפשים מילות מפתח וביטויים עסקיים רלוונטיים, הם צריכים למצוא אותך בראש תוצאות החיפוש. אז, עוברים לשלב ב’ בו הפסיכולוגיה שולטת והגולשים יאמינו כי אתה הטוב ביותר. בימים אלה, כולם עושים Google. אם אתה שם, ממש על גבי SERPs, זה דורש דרך ארוכה ליצור את האמינות שלך. אם זה אכן כך, אז היכן הלקוחות שלך, ברגע הנכון, עם הפתרון הנכון, תוכל לנצח גדול.

להיות שם זה רק חלק הפאזל. אתה צריך להיות יותר. אתה חייב להיכנס לתוך הראש של הלקוחות שלך. דבר בשפה שלהם. להציג להם פתרון. ברגע שאתה עושה, את האמינות שלך עם הקהל.

המאמר בחסות http://seo-google.co.il/

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

המומלצים