/images/archive/gallery/107/713.jpgיורם מוקדי, יו''ר מועצת הכבלים והלוויין
יורם מוקדי מחפש פתרון תקדימי
ביממה הקרובה ידונו במועצת הכבלים והלוויין בהטמעת תכנים פרסומיים בקליפים ישראליים בעקבות החדש של רוני סופרסטאר
דפדף בתרבות
רותי זוארץ ורינת ברקוביץ' 16/6/2004 8:40
מועצת הכבלים והלוויין מתכננת פתרון תקדימי שיאפשר הופעה של תכנים פרסומיים בקליפים המשודרים בערוץ מוזיקה 24. אתמול פורסם ב-NRG מעריב ראיון עם עו"ד יורם מוקדי, יו"ר המועצה, סביב תופעת המסחור בקליפ החדש של רוני סופרסטאר, "סוד". הקליפ כולל אלמנטים פרסומיים של החברות שמימנו את ההפקה היקרה.
בפני המועצה עומדות שלוש אופציות: להתעלם מקיומם של התכנים (כמו שמקובל בארצות-הברית), לאסור את שידור הקליפ ה"פרסומי", או לאפשר שידור בתוספת הודעה לצופה בגוף הקליפ על קיומה של הפרסומת. ביממה הקרובה צפויה להתקבל החלטה בנושא. באם אכן יימצא הפתרון יהיו לו השפעות מרחיקות לכת על שוק הקליפים הישראלי.