גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


אל תקרא לי טליאטלה

פסטה מייד אין צ'יינה? לא עוד. ארגון חקלאי איטליה יצא בהצהרה רשמית כנגד מאכלים שקוראים לעצמם איטלקיים

רויטרס | 30/11/2006 8:50 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מאכלים שנשמעים איטלקיים אבל מיוצרים הרחק מהמגף מציפים את העולם וגורפים 50 מיליארד אירו ממכירות שנתיות, כך לדברי "Coldiretti", גוף החקלאים האיטלקי.

יצרני אוכל איטלקי נלחמים כבר שנים נגד השימוש במילים שנשמעות איטלקיות ודימויים על תוויות של מוצרים לא אותנטיים.

אבל כפי שמוצרים מאיטליה צברו פופולריות מארה"ב ועד סין, כך גם מאכלים שנשמעים כמו ונראים כמו המקור הצליחו להגיע לשווי שעומד על מחצית מסכום ההכנסות השנתי של האוכל האותנטי. לדברי הארגון, השווי השנתי של המאכלים שמגיעים מאיטליה עומד על 108 מיליארד אירו.

הנה דוגמה: בסין
יש מאכל "איטלקי אמיתי" שמיוצר באופן מקומי – גבינת העיזים פיקורינו, שנמכרת עם פרה על התווית.

יו"ר הארגון, פאולו בדוני, טען בהצהרתו שמקור מוצרי האוכל צריך להיות מצוין באופן ברור על התוויות כדי שהצרכנים יוכלו להבדיל בין מוצרים אותנטיים ומזויפים.

ארצות הברית ואוסטרליה הם השווקים הגדולים ביותר לאוכל בסגנון איטלקי שלא מיוצר באיטליה, אבל אנשי הארגון הוסיפו כי סין צוברת תאוצה בזריזות.

אנשי "Coldiretti" הוסיפו גם שהייצוא של אוכל איטלקי אמיתי ומוצרים חקלאיים שונים עלה בעשרה אחוז בשבעת החודשים הראשונים של השנה.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים