פצצת רייטינג

אחרי חמש עונות רצופות, נאלצנו להיפרד מאחת הפרזנטוריות המוצלחות שנצפו פה: הדוגמנית הברזילאית דניאלה פרייטס,שהובילה את הקמפיינים של חברת TNT. נראה שפרנסי הקמפיין הבינו שנדרש כוח אדם די מסיבי כדי לפצות על היעדרה, משום שהיא הוחלפה בקאסט הכולל לא פחות מעשרים משתתפים. משיטוט מאחורי הקלעים, התברר שהקונספט הטרי הוא מציאות וירטואלית - צעירים שחווים חיים מקוונים מבלי לצאת מהחדר. ביניהם תמצאו חייל, שחקנית, אלוף טקוואנדו, יוזר נאמן ב-SHOX ועוד. נאלץ לחכות ולראות אם תצא בשורת סטריט-וור מרטיטה מהקולקציה החדשה. בינתיים, אתם מוזמנים להתרשם מהאינטראקציה האנושית על הסט (טקסט: רותם רוזנטל. צילום: נאור רהב ויחסי ציבור)

nrg מעריב | 12/8/2007 9:36 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
אחרי חמש עונות רצופות, נאלצנו להיפרד מאחת הפרזנטוריות המוצלחות שנצפו פה: הדוגמנית הברזילאית דניאלה פרייטס,שהובילה את הקמפיינים של חברת TNT. נראה שפרנסי הקמפיין הבינו שנדרש כוח אדם די מסיבי כדי לפצות על היעדרה, משום שהיא הוחלפה בקאסט הכולל לא פחות מעשרים משתתפים. משיטוט מאחורי הקלעים, התברר שהקונספט הטרי הוא מציאות וירטואלית - צעירים שחווים חיים מקוונים מבלי לצאת מהחדר. ביניהם תמצאו חייל, שחקנית, אלוף טקוואנדו, יוזר נאמן ב-SHOX ועוד. נאלץ לחכות ולראות אם תצא בשורת סטריט-וור מרטיטה מהקולקציה החדשה. בינתיים, אתם מוזמנים להתרשם מהאינטראקציה האנושית על הסט

דניאלה פריאטיס פריזנטורית TNT מתחלפת .
פריזנטורית TNT , הדוגמנית הברזילאית,דניאלה פריאטיס, מתחלפת אחרי 5 עונות ברציפות, בקאסט של 20 צעירים. הסיבה? שינוי קונספט.
השנה בחרה אופנת הצעירים TNT ללכת על קונספט מגניב במיוחד לקמפיין סתיו/ חורף 2008.
מה עשו?
החליטו שהקונספט יהיה החיים של צעירים בימינו, שהמהות שלהם היא מציאות וירטואלית: היכרויות שקריות באינטרנט, זהויות בדויות ומפגשים בצ'טים מבלי לצאת מהחדר. מה שנשאר אמיתי זה רק הדמות הפיזית של האנשים והבגדים שהם לובשים.
אז החליטו ללכת עם נושא "האנשים האמיתיים" עד הסוף, ומתוך 500 צעירים נבחרו 20 לקמפיין,כולם אנשים אמיתיים ,כמוך כמוני ,לא דוגמני על בינלאומיים ,ביניהם:  עמית בן יקר, שף שלאחרונה חזר משהות של 4 שנים בניו יורק, תום מלניק בעלת הגוף המקועקע ,שהופיעה בכתבה על קעקועים בידיעות ומשם שלפו אותה, מקסים זובן ,שעובד בלוקיישן הצילומים , לאונרדו ניסים החייל , שכמעט לא אישרו לו יציאה מהבסיס לאודישן,שירן פינס השחקנית מרמת השרון, רועי עצטה מראשל"צ אלוף הארץ לשעבר באומנות הלחימה טקוואנדו וברמן וגולש בהווה עוד...

אבל הכי הכי אמיתית היתה האווירה על הסט המושקע, שכלל 20 חדרים שונים,ולמה הכוונה אווירה אמיתית? התנהגויות אמיתיות של אנשים.למשל:
צלמת של אתר אינטרנט הגיעה לצלם על הסט. היא ראיינה את אחד הדוגמנים: עמית בן יקר, הנ"ל מצא חן בעיניה אבל היא התביישה לומר, בכל זאת באה לעבוד...אחרי שיצאה מהסט, דעתה לא נחה והיא התקשרה ליחצנית וביקשה את מס' הטלפון של עמית, היחצנית מיד העלתה את עמית על הקו והשניים החליפו טלפונים וקבעו לצאת לדייט ,בחיים האמיתיים, עם סיום הצילומים.
 עוד תקרית אמיתית מאוד:  על הסט ,ביום האחרון , באו לצלם עבור אתר אינטרנט. הארט דיירקטורית שמה את עיינה על הילד שצילם וידאו עבור האתר ובלי להתבלבל  הציעה לו להצטלם עבור הקמפיין, הרי באנשים אמיתיים עסקינן...הילד ,אלון גילוץ, הסכים,פשט את בגדיו ,עבר סטיילינג ואיפור וקפץ אל תוך הסט,שאותו הוא בא לצלם. 
החיים האמיתיים לפעמים עולים על כל דימיון...

במעילים שולבו העונה רוכסנים גסים מטאליים, המזכירים את מעילי הטייסיםוכן מעילים מכותנה לא מבריקה בגזרות צמודות ומחמיאות לגוף, בשילוב כיסים עם רוכסנים, כיווצים ופרוות.
הצבעוניות השולטת בקולקציית החורף היא חזקה ונועזת,כחלק מטרנד עולמי של חזרה לשנות ה 70-80  אדום, ירוק, כחול  וסגול ולצידם הצבעים הקלאסיים: אפור, שחור ולבן.
אביזרים -  את הקולקציה משלימים מגוון אביזרים לטוטאל לוק מושלם:
צעיפים- סרוגים בשילוב צמות עבות ופרנזים, בצבעי העונה.
כובעי צמר -  לנשים ,בסריגה משולבת עם צמות ובסריגות מיוחדות ,המשלבות פונפונים.
כפפות וחותלות יד-  בסריגות שונות ובשילובי פונפונים בצבעי העונה.
חגורות- מפלסטיק מבריק, במראה קרוקודיל,ובשילוב גומי. הצבעים: סגול, וורוד ולבן . בנוסף, חגורות ארוכות, המלופפות על הגוף בצבעוניות של ירוק, צהוב ולבן.
לגברים- חגורות עור במראה אלגנטי אך מחוספס.
שרשראות- שרשראות לנשים ולגברים (יוניסקס) המאובזרות בתליון אחד דומיננטי ממגוון חומרים. התליון מוצע בצורת חיות, פירות או לבבות בשילוב אבנים דמויי יהלומים. הצבעוניות השלטת היא: אדום, כחול, לבן, ורוד, נחושת, זהב עתיק, זהב, כסף וכסף מושחר.
תיקים- תיקי קנבס גדולים במראה צבאי מיושן עם פצ'ים,תיקי ניילון צבעוניים מלבניים, שנלבשים באלכסון על הגוף ומוצעים בגודל קלסר –מתאים לביה"ס לבנים ולבנות, תיקי ערב לבנות  דמויי עור עם תפורים או בצורת חצי עיגול , תיק שק גדול ,דמוי עור בצבעים מטאליים של אפור מטאלי, אדום מטאלי, ירוק מטאלי ,סגול מטאלי ועוד....
גרביים- גרבי לורקס עם פסים צבעוניים, גרבי תחרות עם פונפונים, גרבי פונטל (בד עם דוגמת תחרה ),גרבי ספורט-אלגנט במראה שנות ה-80 עם פונפונים ,הגרביים מוצעות באורך קרסול או ברך בצבעי העונה: אדום, כחול, ורוד, סגול ועוד. בנוסף, גרביון ללא רגל במראה דיסקו ,שנות ה -70 .

דניאלה פריאטיס פריזנטורית TNT מתחלפת .
פריזנטורית TNT , הדוגמנית הברזילאית,דניאלה פריאטיס, מתחלפת

אחרי 5 עונות ברציפות, בקאסט של 20 צעירים. הסיבה? שינוי קונספט.
השנה בחרה אופנת הצעירים TNT ללכת על קונספט מגניב במיוחד לקמפיין סתיו/ חורף 2008.
מה עשו?
החליטו שהקונספט יהיה החיים של צעירים בימינו, שהמהות שלהם היא מציאות וירטואלית: היכרויות שקריות באינטרנט, זהויות בדויות ומפגשים בצ'טים מבלי לצאת מהחדר. מה שנשאר אמיתי זה רק הדמות הפיזית של האנשים והבגדים שהם לובשים.
אז החליטו ללכת עם נושא "האנשים האמיתיים" עד הסוף, ומתוך 500 צעירים נבחרו 20 לקמפיין,כולם אנשים אמיתיים ,כמוך כמוני ,לא דוגמני על בינלאומיים ,ביניהם:  עמית בן יקר, שף שלאחרונה חזר משהות של 4 שנים בניו יורק, תום מלניק בעלת הגוף המקועקע ,שהופיעה בכתבה על קעקועים בידיעות ומשם שלפו אותה, מקסים זובן ,שעובד בלוקיישן הצילומים , לאונרדו ניסים החייל , שכמעט לא אישרו לו יציאה מהבסיס לאודישן,שירן פינס השחקנית מרמת השרון, רועי עצטה מראשל"צ אלוף הארץ לשעבר באומנות הלחימה טקוואנדו וברמן וגולש בהווה עוד...
 
אבל הכי הכי אמיתית היתה האווירה על הסט המושקע, שכלל 20 חדרים שונים,ולמה הכוונה אווירה אמיתית? התנהגויות אמיתיות של אנשים.למשל:
צלמת של אתר אינטרנט הגיעה לצלם על הסט. היא ראיינה את אחד הדוגמנים: עמית בן יקר, הנ"ל מצא חן בעיניה אבל היא התביישה לומר, בכל זאת באה לעבוד...אחרי שיצאה מהסט, דעתה לא נחה והיא התקשרה ליחצנית וביקשה את מס' הטלפון של עמית, היחצנית מיד העלתה את עמית על הקו והשניים החליפו טלפונים וקבעו לצאת לדייט ,בחיים האמיתיים, עם סיום הצילומים.
 עוד תקרית אמיתית מאוד:  על הסט ,ביום האחרון , באו לצלם עבור אתר אינטרנט. הארט דיירקטורית שמה את עיינה על הילד שצילם וידאו עבור האתר ובלי להתבלבל  הציעה לו להצטלם עבור הקמפיין, הרי באנשים אמיתיים עסקינן...הילד ,אלון גילוץ, הסכים,פשט את בגדיו ,עבר סטיילינג ואיפור וקפץ אל תוך הסט,שאותו הוא בא לצלם. 
החיים האמיתיים לפעמים עולים על כל דימיון...

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''אופנה''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים