גולף יורה לכל הכיוונים: ממתגת מחדש, פולשת לחו"ל ומתרחבת בארץ
הקבוצה מסבה את רשת פולגת למותג מקס מורטי, פותחת סניף שלו בפראג ומשתלטת על קניונים נוספים בארץ

קולקציית חורף 2012 של גולף שי יחזקאל
הקבוצה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת lighthouse group ששותף בה ישראלי אשר יקים חנות בת 80 מ"ר של הרשת בקניון בפראג. אילנה קאופמן, מנכ"ל גולף, מסבירה כי "זיהינו ביקוש לאופנת ביניים לגברים בפראג ולכן מקס מורטי נבחרה להיות הרשת הראשונה שדרכה נבדוק את האפשרות לפעילות רחבה יותר של הקבוצה בחו"ל". בנוסף נבחנת הפרדה בין אופנת הילדים לתינוקות באמצעות הקמת תת-רשת לתינוקות, גולף בייבי, אשר פיילוט שלה כבר פועל בהדר יוסף. לדברי קאופמן, עד סוף 2011 ייפתחו בארץ כ-10 חנויות במיקומים אסטרטגיים.
המנכ"ל מותחת ביקורת קשה על קבוצות הקניונים, אשר לדבריה אינן פועלות ליצירת בידול והתאמת מותגים לאזורים שהן פועלות בהם: "פותחים קניונים בלי לערוך קבוצת מיקוד על האוכלוסייה בסביבה - מיהי ומה יכול להתאים לה. בהיעדר תמהיל מותאם, מרכזים שמגדירים עצמם יוקרתיים מצמידים לחנויות ממותגות בזארים".
גם מבעלי הרשתות קאופמן לא חוסכת ביקורת: "המחירים הגבוהים של שכר הדירה הם רק חלק קטן מהנטל שכולל דמי ניהול קבועים, אבל כל מי שמוכן לשלם את הסכומים האלה על חנות שלא מצדיקה אותם כלכלית יכול לבוא בטענות רק לעצמו".
יש כרטיס מועדון
בתוך כך, הקבוצה עורכת שינוי מהותי בפעילות מועדון הלקוחות שלה, ואת ההנחה שניתנה במעמד הקנייה היא ממירה בצבירתה לקנייה הבאה. במועדון הלקוחות נכללות גולף, גולף אנד קו, גולף קידס, אינטימה, פולגת, מקס מורטי, גולף ספא ובלו בירד.
הסיבה למהלך היא שעד עתה העניקו
הרשתות 10 אחוז הנחה במעמד הקנייה לכל מי שהיה בידו כרטיס או מספר ת"ז של מחזיק כרטיס ורק על מוצרים שנמכרו במחיר מלא או בהנחה של עד
20 אחוז. "במתכונת החדשה ההנחה תינתן רק לבעל הכרטיס וכך נוכל לתת כפל הנחות, כך שההטבה נצברת גם בהנחות סוף עונה ומועדון".