קמפיין תיירות ישראלי באמריקה

משרד התיירות ישיק קמפיין של 10 מיליון שקל בארה"ב, ברזיל וקנדה. יתמקד בעיקר בדת, היסטוריה ותרבות

רוית נאור | 23/11/2011 12:00 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
 
תיירים בים המלח
תיירים בים המלח צילום: נאור רהב

לקראת עונת החורף בישראל מתגבר משרד התיירות את מערך השיווק ביבשת אמריקה בקמפיין שעלותו 10 מיליון שקל מתוך תקציב של 40 מיליון שקל בקמפיין ברחבי העולם. הקמפיין, שימצב את ישראל כיעד אטרקטיבי ומגוון לתיירות, יכוון לארה"ב, לברזיל ולקנדה.

הקמפיין באמריקה יכלול פרסום בעיתונים, בכתבי עת, בשלטי חוצות, בתחנות רדיו וטלוויזיה באינטרנט וברשתות חברתיות ויפנה לקהל הצורך חופשה בסימן דת, היסטוריה ותרבות ובמסגרתו יבלטו אתרים בירושלים, ים המלח, תל-אביב, אילת הגליל והנגב. במקביל, יפנה הקמפיין לתיירי גורמה ויין, תיירי ספא, תיירי ספורט אתגרי
וקהלי נישה נוספים.

"הסתיו והחורף הם העונה האטרקטיבית ביותר בתיירות לישראל, ולשכות משרד התיירות ברחבי העולם פועלות באינטנסיביות להגדלת הביקושים", אמר שר התיירות סטס מיסז'ניקוב. "יציבותה של התיירות הנכנסת לישראל היא הישג משמעותי המהווה עוגן כלכלי חשוב".

בינואר-אוקטובר 2011 הגיעו לישראל 2.8 מיליון מבקרים, ומהם כ-500 אלף מארה?ב וכ-100 נוספים מקנדה ומברזיל. ההכנסות מתיירות מתחילת השנה נאמדות ב-12 מיליארד שקל, עלייה של
10% לעומת ההכנסות בתקופה המקבילה אשתקד. תקציב השיווק השנתי של משרד התיירות ל-2011 הוא 260 מיליון שקל.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תיירות בארץ''

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים