מפתיע? חברות לעידוד הרזיה משקרות בפרסומות

אם אי פעם הטלתם ספק באמינות של תמונות ה"לפני" ו"אחרי" במודעות של דיאטות - צדקתם. תחקיר חדש חושף: כל הדרכים שבהן עובדים עלינו

nrg מעריב | 5/3/2014 9:14 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
ארה"ב: ברוק שאדוול, אם לשניים מקליפורניה, הייתה מאוד גאה בתהליך שעברה, שבמסגרתו הפכה משמנמנה ורופסת לחטובה ומהודקת.
מפתיע? האמת שלא כל-כך
מפתיע? האמת שלא כל-כך שאטרסטוק
היא התגאתה במיוחד בדרך שעברה - לא דיאטות כסאח שמזיקות לגוף אלא משטר אכילה נכון שאימצה שאדוול, יחד עם התעמלות גופנית במשך כל השנה האחרונה.

את תמונות ה"לפני" ו"אחרי" היא העלתה גם לבלוג שתיאר את כל המאמצים והרגעים הקשים שלה. למרבה ההפתעה היא גילתה הישג נוסף ובלתי צפוי: היא הפכה לכוכבת של מודעה שמשדלת אנשים לדיאטה בעזרת תה מיוחד.

עוד בסגנון ב nrg מעריב:
- סופרמרקט שאנל: שיק ויוקרה בין מוצרי החלב
- סקרלט ג'והנסון בהריון: "רוצה משפחה משלי"

"הם פשוט גנבו את התמונות מהבלוג שלי", היא מאשימה. תחקיר של התוכנית "טודיי שואו" מראה שדרך הפעולה הזו-"לגנוב" תמונות מאנשים פרטיים ולהציג אותם כאילו השתמשו בשירותי החברה, בזמן שמעולם לא שמעו עליה - רווחת.

באחד המקרים אותה אישה כיכבה במודעות של חברות שונות, שכללו "עדויות" שונות מפיה על הצלחת הדיאטה, ללא ידיעתה ומבלי שמעולם התנסתה בה. שיטות אחרות שהחברות שמקדמות שיטות להרזיה נעזרות בהן בלי בושה כוללות שימוש נרחב בפוטושופ ושינוי התמונה באמצעות תיקונים דיגיטליים.

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק