הסטארטאפ הצליח יותר מדי, אז היזם סגר אותו
מת'יו קרפנטר פתח אתר שבו אפשר לקנות "מעטפת נפץ" עם נצנצים שידבקו לאויבים שלך. אז למה אחרי מיליון כניסות ב-24 שעות קרפנטר לא רוצה אותו יותר?
כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו

אוי לא, קיבלתי מעטפת נצנצים. מתוך האתר ShipYourEnemiesGlitter
צילום מסך
קרפנטר לא העלה על דעתו שהרעיון שלו יהפוך לויראלי, תוך 24 שעות האתר קרס, מיליון אנשים נכנסו אל האתר, מתעניינים בסטארטאפ שעולה רק 9.99 דולרים ומאפשר נקמה כל כך מדויקת. זו הייתה אמורה להיות שעתו הגדולה של קרפנטר. בכל מקום דיברו עליו ועל מעטפות הנצנצים, ההזמנות זרמו בשצף וקרפנטר היה צריך להיות מרוצה, אבל הוא לא, הוא היה בשוק.
ההצלחה של האתר גרמה לקרפנטר לטבוע בנצנצים, הנקמה היא חרב פיפיות. הוא פנה אל הקונים בתחינה "בבקשה תפסיקו לקנות את הזוועה הנוצצת הזאת", הוא כתב "נמאס לי להתעסק עם זה".

איני יכול עוד. למת'יו קרפנטר נמאס מנצנצים
טוויטר
הקונים, שמראש לא היו אנשים נדיבים וטובי לב במיוחד, לא היו אמפתיים
קרפנטר סירב לנוח על עלי הנצנצים וסגר את הבסטה. נכון לעכשיו אי אפשר לקנות יותר מעטפות נצנצים. מי שמנסה מקבל את התגובה הכתובה הבאה: "רכישה של המוצר לא אפשרית בינתיים. חבר'ה, יש לכם משיכה חולנית לשליחת נצנצים לאנשים. קיבלנו המון הזמנות ואנחנו עובדים כדי לשלוח אותן, יש המון כאלה. תהיו סבלניים".
גם אחרי שיסתיימו ההזמנות שהתקבלו קרפנטר לא מתכוון להיות זה שישלח עוד מעטפות. הוא פרסם את ההודעה הזו בחשבון הטוויטר שלו: "למכירה ShipYourEnemiesGlitter עם מיליון מבקרים, 270 אלף שיתופים, XXXX הכנסות , טונות של אנשים שרוצים להזמין עוד. בן 24 שעות. למכירה".
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg