'ההר' בסרטון ישראלי: שבר את שיא הצפיות
סרטון ויראלי חדש, בכיכובו של "ההר" ממשחקי הכס, צבר יותר מ-50 מיליון צפיות בתוך מספר ימים. סרטון הפרסומת הופק על ידי הבמאי הישראלי וניה היימן לחברה הישראלית "סודה סטרים"
שבר את האינטרנט: סרטון פרסומת של הבמאי וניה היימן בכיכובו של תור ביורנסון, "ההר" ממשחקי הכס, צבר יותר מ-50 מיליון צפיות בתוך מספר ימים. מדובר בשיא של צפיות בתוכן ויראלי ישראלי באינטרנט.HeavyBubbles™ TV CommercialThor Bjצrnsson aka the Mountain from Game of Thrones, as you've never seen him before.Watch the UNCUT movie here: https://www.facebook.com/heavybubbles/videos/473711679489565/*
Posted by HeavyBubbles on Thursday, 31 March 2016
בסרטון הסאטירי מציג "ההר" אימון כושר המשלב קניות בסופרמרקט, באמצעות הרמת בקבוקי משקאות שמעוצבים כמשקולות. המוצר הדמיוני נקרא "בועות כבדות" (Heavy Bubbles) והוא נועד להציג את האבסורד שבקניית בקבוקי מים כבדים.

האיש החזק בעולם. תור ביורנסון, ''ההר''.
צילום מסך
בעקבות החשיפה הרבה לסרטון ביוטיוב, בפייסבוק ובאתרי תוכן מובילים בארצות הברית חיפשו גולשים רבים את המוצר "בועות כבדות", וגילו להפתעתם כי מדובר בפרסומת מחוכמת שנועדה להצביע על החלופה לבקבוקי מים כבדים.
וניה היימן, מבמאי סרטוני הרשת המובילים בישראל, יצר כבר שורה ארוכה של סרטונים מוכרים. הסרטון האחרון, שהופק על ידי משרד הפרסום "בית הקונספטים אלנבי" עבור חברת "סודה סטרים", זכה להצלחה רבה במיוחד הודות לפופולריות של תור. כוכב הטלוויזיה זכה לאחרונה בתחרות האדם החזק ביותר.
חברת "סודה סטרים" העבירה לפני כשנה את פעילותה ממישור אדומים לרהט. זאת בעקבות קמפיין אגרסיבי של תנועת ה-BDS, שהתנגד לפעילות המפעל מחוץ לתחומי הקו הירוק. בעקבות המעבר לדרום נאלצה להיפרד החברה מעובדיה הפלסטינים.
בטקס מרגש שהתקיים לפני כחודש נפרדה החברה מ-74 עובדים פלסטינים שקיבלו מכתבי פיטורים לאחר שהמדינה לא ניאותה לחדש את אישורי העבודה שלהם במפעל, חרף לחצי ההנהלה. מנכ״ל המפעל, שעבר לפני כשנתיים לרהט האשים את מדינת ישראל: "אלו עובדים ששימשו כשגרירי ההסברה הטובים ביותר נגד שקרי ה-BDS. זהו יום שחור למדינה״.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg