לסמליל החדש נמצא קרוב משפחה
חברת הסלולאר הברזילאית OI מתהדרת בסמליל שעשוי להזכיר את המיתוג המחודש של פלאפון
ביום שני חשפה פלאפון את הליך המיתוג מחדש שלה. במרכזו שינוי קונספטואלי-אסטרטגי וסמליל (לוגו) חדש בעיצובו של פיליפ בולקייה, מהמעצבים המוערכים ביותר בישראל.
לא עברו שעות ספורות מחשיפת הסמליל הביצתי שבמרכזו האות P ובתעשיות הסלולאר והפרסום החל להתגלגל סמלילה של חברת הסלולאר OI הברזילאית.
דואלים בין העובדים בסלקום ובפרטנר הפכו את הסמליל הכחול של המתחרים לשיחת היום במסדרונות. על הפרק:
האם מדובר בהעתק?
איש סלקום, שהעדיף להישאר בעילום שם, אמר אמש: "זו לא פעם ראשונה שזה קורה. עיצוב מצליח, סביר שיהיו לו 'צאצאים'. אבל אין ספק שזו נפילה של פלאפון".
מפלאפון נמסר כי "אנו לא מוצאים כלל דמיון רב בין הסמלים מכיוון שבלוגו פלאפון מופיעה האות P באופן ייחודי. יש לזכור כי סמלים רבים מעוצבים היום בקווים עגולים כמקובל בעיצוב מודרני עכשווי. מכך להסיק על דמיון המרחק רב".
עדכון אחרון : 2/6/2004 15:30