גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


גברת אסטרטגיה ואדון קריאטיב

צור גולן | 21/7/2005 12:32 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
הרגע שבו אתה הופך להורה, הוא שלב בחיים שבאופן פתאומי, אתה מתמודד עם סט חדש לגמרי של תחושות, רגשות, מחשבות, התלבטויות ופחדים.

פתאום אין מקום לאלתורים ול"יהיה בסדר", המון שאלות שאין עליהן תשובה ברורה צצות פתאום. אבל מעל הכול שולטת תחושת האחריות הכבדה, האם מה שאני עושה זה נכון? איך זה ישפיע על הילד?

לתואר ראשון או שני אפשר ללמוד בכל מקצוע, כמעט בכל מקום בעולם, ממנהל עסקים ועד בישול, מעריכת דין ועד לוליינות, מרפואה ועד אופנה... הכול.

רק למקצוע אחד אין פקולטה, לא מכללה וגם לא אוניברסיטה - הורות.

להיות הורים זה המקצוע הכי קשה, אחראי, מרתק, מאתגר, מתיש, מפחיד, מרגש, מספק (תוסיפו עוד הגדרות, בהתאם לניסיון שלכם) שיש בעולם, ורק אותו לא לומדים בשום מקום.

בדיוק לחלל הזה, לצורך הזה, לתובנה הזאת פונה הקמפיין של פמפרס בארגנטינה.

פמפרס, אחד ממותגי הדגל של קונצרן 'פרוקטר אנד גמבל', ידוע בארץ וגם בעולם בקו הפרסומי השמרני שלו. בדרך כלל רואים בפרסומות אמהות קורנות מאושר למראה תינוק מתוק שפוסע את הצעד הראשון שלו, כמובן נטול חולצה וארוז בתוך חיתול של פמפרס.

פרסומת כזאת מתובלת בדרך כלל בהדגמות ספיגה, מה שמיד הופך אותה לפרסומת ג'נרית ללא בידול.

בארגנטינה בחרו באסטרטגיה אחרת, בגישה שונה. בשני הסרטים שהופקו בקמפיין הזה אנחנו רואים אימא ותינוק בסיטואציה רגילה לכאורה, אפילו יומיומית.

לצפייה בסרט הראשוןלחץ כאן

בסרט אחד האמא צועקת לתינוק שלה "לא" כשהוא עושה את דרכו לכיוון המדרגות, הילד קופא במקום. מכאן מתרחש בסרט מעבר זמן בו אנחנו פוגשים את התינוק כשהוא כבר בוגר, בגיל העשרים, במגוון סיטואציות קומיות מהחיים שלו, מסתבר שהאירוע הטביע עליו את חותמו ולבחור יש טראומה, הוא מפחד לטפס!

הסרט נחתם בשורה: האם את עושה את הדבר הנכון להתפתחות התינוק שלך? ומיד יש הפנייה לאתר האינטרנט של פמפרס. 

בסרט השני אנחנו רואים איך השפיעה על הבחור העובדה שבתור תינוק חטפו לו את הצעצוע האהוב עליו, גם הסרט הזה נסגר באותה שורה.


לצפייה בסרטו השני לחץ כאן

המסר בקמפיין הזה מתחלק לשניים, במובן ה"מוצרי" הוא מזמין את ההורים לגלוש לאתר החברה, שם מחכה להם חומר רב ועצות בנושא התפתחות התינוק. במובן התדמיתי והחשוב יותר, המסר הוא: אנחנו בפמפרס מבינים את ההורים ומתחברים לדילמות שמלוות את תהליך גידול הילדים.


ההחלטה של פמפרס לבנות עם קהל ההורים מערכת יחסים שאינה מבוססת רק על תכונות המוצר ראויה בעיני להערכה ומחמאות. אין ספק שקברניטי פמפרס בארגנטינה מבינים דבר או שניים בבניית מותג, הם מבינים את הצרכים של ההורים, את הדאגות שלהם, הם מבינים שבסופו של דבר מי שמבין

אותך, עוזר לך, ומקשיב לך ממנו גם תקנה חיתולים.

גולת הכותרת בעיני בקמפיין הזה, מנקודת הראות של מנהל קריאטיב, הנה המימוש המושלם של סיפור האהבה רב התהפוכות בין גברת אסטרטגיה לאדון קריאטיב. אין הרבה קמפיינים שמשלבים אסטרטגיה כל כך לא צפויה, אבל כל כך חכמה ורלוונטית עם רעיון קריאטיבי פשוט ומדויק. רעיון שמצליח באותה נשימה גם לפרוט על נימי הרגש וגם להעלות חיוך באמצעות הומור עדין.
תוסיפו לכל זה הפקה איכותית, בימוי מדויק שבא לידי ביטוי בקאסט נפלא ובשוטים מינימליסטים ותקבלו פרסומות מושלמות. תיהנו.

צור גולן הוא מנהל קריאטיב בפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R בין לקוחותיו: orange, אופטיקנה, דפי זהב,טובורג, נביעות ועוד.

עדכון אחרון : 21/7/2005 14:50
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''קפיצה קטנה לחו"ל''

לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים