מוביל במגזרים
לראשונה מפרסמת "יפעת בקרת פרסום" גם את דירוג הפרסום במגזר הדתי חרדי. מסתבר שהתמונה לא שונה בהרבה מזו של המגזר הרוסי, שגם בו סנו היא המפרסם המוביל
במגזר הרוסי המפרסמים המובילים הם סנו ו- HOT, שממשיכות להיות המפרסמות המובילות במגזר. השינויים חלים בקרב חברות הסלולר: אורנג' היא המפרסמת הסלולרית המובילה החציון לעומת פלאפון בחציון המקביל אשתקד.
תנובה ממוקמת בחציון הנוכחי במקום השבועי, יחד עם סופר- פארם, בפרסום בולט ליופלה WHITE ול-SLAVAS SNOWSHOW באמצעות משרד תל אביב מוסקווה. שטראוס עלית, לעומתה, עדיין לא נכנסת לטבלת ה- 20 במגזר.
מפרסמת בולטת בחציון הנוכחי שלא נכנסה בחציון הראשון אשתקד לטבלה היא אסם, המתמקמת במקום ב-11. אסם מפרסמת באמצעות משרד מקאן אריקסון את "הבית שלי, אסם שלי", "פרפקטו" ו"עוגת הבית".
בטבלת משרדי הפרסום במגזר הרוסי ממשיך להוביל משרד "תל אביב מוסקווה", עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 3.2 מליון דולר.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, מסביר: "משרד הפרסום 'תל אביב מוסקווה' ממשיך להפגין עוצמה פרסומית גם בשנת 2005, תוך כדי עבודה עם מפרסמים בולטים במגזר כמו HOT, פרטנר, תנובה, קווי זהב אל על ועוד. במקום השני בטבלה ממשיך להיות ממוקם מקאן אריקסון, המצליח החציון לצמצם פערים עם תל אביב מוסקווה, ולייצר קמפיינים בולטים ל-YES, מקדונלד'ס, אסם, סלקום ועוד".
יעקובי מציין גם את משרד מרינה זיידמן: "המשרד החדש בנוף המגזרי מפגין בולטות פרסומית עקב עבודה מאסיבית עם אינטרנט זהב ושופרסל דיל תוך כדי שהוא מתמקם במקום ה- 11".
במגזר הדתי עדיין שולטים המשרדים הקטנים
לגבי המפרסמים במגזר הדתי-חרדי, התמונה דומה למדי. גם במגזר זה מובילה סנו את טבלת המפרסמים עם פרסום בולט לסנו מקסימה וסנומט. שטראוס עלית שמבצעת השנה חדירה למגזרים, וממוקמת חזק במגזר הדתי-חרדי במקום השני, ובקרבתה בטבלה נמצאת תנובה.
את טבלת משרדי הפרסום במגזר הדתי מובילים בצוותא פרסום "אפיקים" ו"בולטון
פוטנציאל" עם השקעה ריאלית בפרסום של כ- 1.1 מליון דולר.
לא הרחק מהם ממוקם "פרסום גל" עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 970 אלף דולר.
יעקובי מציין כי רוב משרדי הפרסום בעשירייה המובילה הם עצמאיים וותיקים וכי עדיין לא ניכרת דריסת רגל של המשרדים הגדולים במגזר זה למעט מק'אן אריקסון וטריו.
עדכון אחרון : 14/8/2005 16:43