גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


וזו רק ההתחלה

חודשיים אחרי שתרצה גרנות פרשה מ"הבצפר", מכריזים שם על פתיחת קורס קופירייטינג חדש

סהר הראל | 17/8/2005 15:15 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
"הבצפר", בית הספר הגבוה של חברות הפרסום בישראל, פותח בימים אלה את ההרשמה לקורס קופירייטינג בפורמט חדש.

קורס הקופירייטרים של "הבצפר" יפתח באוקטובר, ויימשך עשרה חודשים. הקורס ינוהל על ידי רוני אפלבוים ועופר גולן, קופירייטרים בכירים, עם נסיון רב בהוראה ולימודי פרסום וקופירייטינג.

מ"הבצפר" נמסר כי הקורס החדש אמור להתנהל במתכונת "העולם האמיתי": הלימודים יתבצעו בצוותים ובשיתוף פעולה מלא בין תלמידי הקורסים השונים: התקציבאות, הפלנינג, הקופירייטינג, ההפקה ועוד. 

עוד נמסר, כי הקורס החדש ינוהל וילווה על ידי וועדה מקצועית המורכבת מבכירי אנשי הקריאייטיב בארץ: שרי סימן טוב, מיקי בר מבאומן בר ריבנאי, גדעון עמיחי משלמור אבנון עמיחי, אייל לינור וטל רביב ממק'אן אריקסון, רוני שניידר מגלר נסיס, אורי לברון מאדלר חומסקי ומולי הלפמן  מאריאלי.

"הבצפר", בית הספר של משרדי הפרסום בישראל, הוקם לפני כשלוש וחצי שנים על ידי איגוד חברות הפרסום במשותף עם חברות הפרסום. בשלוש השנים הראשונות עבד ה"בצפר" בשיתוף עם ACC, בית הספר לקופירייטינג של תרצה גרנות. אך לפני כחודשיים נפרדו הצדדים, וגרנות חזרה לעבוד ב-ACC  כבית ספר עצמאי.
גם הוא בוועדה של
גם הוא בוועדה של "הבצפר". רוני שניידר ללא
בראון: "אף אחד לא בהיסטריה"

ACC  קיים כבר 17 שנים והכשיר את רוב אנשי הקריאיטיב הבולטים בענף כיום. למעשה, חלק מהאנשים המרכיבים את הוועדה המקצועית ב"הבצפר" הם בוגרי ACC.

ACC של גרנות פועל במתכונת של סדנאות, שאורכן כעשרה חודשים ושמות דגש על חשיבה קריאטיבית ועל איכות הכתיבה. ACC 

שואף להעניק לתלמידים "קורס אישי שנותן ארגז כלים של חשיבה יצירתית, וזהירות במילה הכתובה".

בין המרצים האורחים בקורס של גרנות ניתן למצוא אנשי קריאטיב שעובדים בענף: עופר יער, רביב יצחקי, יונתן סגל, ניר פרח ועוד.

שלא לייחוס, אמר היום פרסומאי בכיר ל-NRG מעריב כי "נראה שהבצפר בהיסטריה. מה כל כך דחוף להם להוכיח? נראה שהם לא ממש מצליחים למלא את קורס התקציבאים שלהם, אז עכשיו קורס קופי? הם מתנהגים מתוך פאניקה".

יגאל בראון, מנהל "הבצפר", אמר בתגובה כי "כל הקורסים שלנו מלאים עד אפס מקום. פתיחת קורס הקופירייטינג מגיעה מתוך תפיסת לימודי הפרסום המלאים. ה'בצפר' מכשיר תלמידים לכל מקצועות הפרסום ורואה את הקונספט בשונה ממה שמקובל בשוק. הקורס יעבוד בשיתוף פעולה מלא עם קורס התקציבאים, הפלנינג וכו', כך שקופי שיוצא מה'בצפר' יחווה את העבודה האמיתית במשרד פרסום".

עדכון אחרון : 17/8/2005 16:03
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים