קלאבמרקט בכותרות
בניתוח הכותרות של "יפעת" לחודש יולי מככבת קלאבמרקט במקום הראשון, עם כותרות שליליות רבות. למספר הכותרות החיוביות הגבוה ביותר זוכה חברת טבע
הדרוג כולל ניתוח הופעות החברות המסחריות בכותרות וכותרות המשנה של העיתונות היומית לחודש יולי.
במקום הראשון בדרוג חודש יולי נמצאת באופן טבעי "קלאבמרקט" שמובילה עם שיא של 508 כותרות שכ- 304 מהן שליליות מובהקות, בעיקר סביב קריסת הרשת והשלכותיה.
במקום השני עם 191 כותרות, ממוקם בנק לאומי עם תדמית מאוזנת. הבנק אוזכר בכותרות בעיקר סביב הניסיונות למכור את גרעין השליטה בו והמתמודדים השונים, מחיקת החוב לחוות השקמים ועוד.
בנק הפועלים ממוקם במקום הרביעי עם 143 כותרות, מהן 54 חיוביות.
במקום השלישי ממוקמת חברת טבע עם 153 כותרות ולה מספר הכותרות החיובי הגבוה ביותר בטבלה (86 כותרות) בעיקר בשל רכישת איווקס ב- 7.4 מליון דולר והפיכתה לחברת התרופות הגנריות הגדולה בעולם.
חברת בזק, שהובילה בדירוג בחציון הראשון של שנת 2005, ממוקמת במקום החמישי עם 118 כותרות.
חברת הסלולר היחידה שנכנסה לדירוג בחודש יולי היא סלקום, שממוקמת שביעית, עם 68 כותרות.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה מתקדמים, הוסיף: "חברת אינטל מצליחה להיכנס ל- 10 החברות שעשו את הכותרות החודש, והיא במקום השישי עם 76 כותרות, בשל רווח שיא הרבעון והקמת סניף נוסף בקריית גת.
חברת המזון היחידה שמצליחה להיכנס לרשימת עשרת החברות המובילות בכותרות חודש יולי, היא שטראוס עלית, הממוקמת במקום העשירי עם 61 כותרות עקב כניסה לשוק משקאות היוגורט, השקת גבינות כשרות למהדרין במגזר החרדי, בולטות בהשקעה בפרסום וכמובן פרשיית קלאבמרקט, ששטראוס עלית היא בעלת החוב הגדול בה".
עדכון אחרון : 21/8/2005 10:39