כביסה קרה
פרוקטר אנד גמבל יוצאת בקמפיין לאבקת הכביסה "אריאל החדשה" המאפשרת כביסה במים קרים. הקמפיין, באמצעות באומן בר ריבנאי, יעלה בהשקעה של 5 מיליון שקל
השקת אבקת הכביסה החדשה תלווה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, בהיקף כולל של 5 מיליון שקל.
הקמפיין, תחת הסיסמה: "אריאל – בלי פשרות", יכלול טלויזיה,עיתונות, ופעילות קד"מ ו- BTL.
ג'ק לבנט,
מנהל מותג "אריאל" בפרוקטר אנד גמבל ישראל אומר: "החידוש נובע ממחקר צרכנים בו עלה הצורך והרצון להסיר כתמים קשים, הדורשים שימוש במים חמים, אך יחד עם זאת אי שביעות רצון מהפגיעה באיכות הבגד עקב הכיבוס בטמפרטורות הגבוהות. אריאל החדשה, נותנת פיתרון לצורך זה של הצרכנים, בכך שהיא מאפשרת כיבוס והסרת כתמים יסודית גם במים קרים".
עדכון אחרון : 23/8/2005 12:52