כבר מרגישים טוב יותר
החברה המרכזית למשקאות קלים יוצאת בקמפיין לדיאט קוקה קולה, בהשקעה של 4.5 מיליון שקל באמצעות דחף 1
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דחף 1, יכלול טלויזיה, קולנוע, עיתונות, שילוט חוצות ואינטרנט.
עדית פרידמן, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: "הקמפיין החדש צולם בהונגריה ומבוסס על הקונספט של מתן עצות לחיים טובים יותר.
סרטון הקמפיין מורכב מקולאז' עשיר של סיטואציות הממחישות
את רגעי ה- feel good בשגרה היומיומית של כל אחד ואחת מאתנו, מתוך נקודת מבט מקורית ועם גישה אופטימית לחיים, כאשר המותג מהווה חלק בלתי נפרד מנוף זה".
הסרטון החדש צולם תוך כדי שימוש במספר רב של עדשות ומזוויות צילום ייחודיות. בסרטון משתתפים שחקנים מקומיים מהונגריה ואת הקריינות מוביל השחקן ההוליוודי ריצ'ארד גרין, שהופיע בעשרות סרטים ביניהם "מולהולנד דרייב".
מנהלת שיווק קוקה-קולה: אורלי קליין דגן, משרד פרסום: דחף אחד, מנכ"ל דחף אחד: חיים שקדי, מנהל קריאייטיב: גיא נתיב, סופרווייזרית: איילת גריל, קופירייטר: יונתן בראונר, ארט דירקטור: תומר ענבר, תקציבאית: יפית אקסט/קארין סבג, חברת הפקה: מולה הפקות, במאי: אביב מערבי,צלם: טובי הוכשטיין, סאונד: מיוזיק אקספרס, עורך: יאיר תמיר
עדכון אחרון : 29/8/2005 11:35