גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


כבר מרגישים טוב יותר

החברה המרכזית למשקאות קלים יוצאת בקמפיין לדיאט קוקה קולה, בהשקעה של 4.5 מיליון שקל באמצעות דחף 1

סהר הראל | 29/8/2005 11:35 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ עולה בקמפיין לדיאט קוקה-קולה, בהשקעה של כ-4.5 מיליון שקל.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דחף 1, יכלול טלויזיה, קולנוע, עיתונות, שילוט חוצות ואינטרנט.

עדית פרידמן, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: "הקמפיין החדש צולם בהונגריה ומבוסס על הקונספט של מתן עצות לחיים טובים יותר.

סרטון הקמפיין מורכב מקולאז' עשיר של סיטואציות הממחישות
את רגעי ה- feel good  בשגרה היומיומית של כל אחד ואחת מאתנו, מתוך נקודת מבט מקורית ועם גישה אופטימית לחיים, כאשר המותג מהווה חלק בלתי נפרד מנוף זה".

הסרטון החדש צולם תוך כדי שימוש במספר רב של עדשות ומזוויות צילום ייחודיות. בסרטון משתתפים שחקנים מקומיים מהונגריה ואת הקריינות מוביל השחקן ההוליוודי ריצ'ארד גרין, שהופיע בעשרות סרטים ביניהם "מולהולנד דרייב".

מנהלת שיווק קוקה-קולה: אורלי קליין דגן, משרד פרסום: דחף אחד, מנכ"ל דחף אחד: חיים שקדי, מנהל קריאייטיב: גיא נתיב, סופרווייזרית: איילת גריל, קופירייטר: יונתן בראונר, ארט דירקטור: תומר ענבר, תקציבאית: יפית אקסט/קארין סבג, חברת הפקה: מולה הפקות, במאי: אביב מערבי,צלם: טובי הוכשטיין, סאונד: מיוזיק אקספרס, עורך: יאיר תמיר
עדכון אחרון : 29/8/2005 11:35
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים