צבעים בקפה
חברת הקפה של "עלית" מציעה לקראת החגים מארז הכולל פחית קפה נמס וספל מעוטר בידי אמן ישראלי. מטרת הקמפיין להדגיש את החיבור בין אמנות ישראלית לקפה נמס "עלית"
את המארז החדש משיקה "עלית" באמצעות קמפיין עיתונות, בהשקעה של 600 אלף שקל מבית שלמור אבנון
עמיחי.
מטרת הקמפיין החדש להדגיש את החיבור בין אמנות ישראלית לפחית קפה נמס "עלית" שהיא אחד מהסמלים הישראליים המזוהים ביותר.
בקמפיין מאחלת "עלית קפה" שנה טובה ומציגה ספל שי מעוצב ומאויר בידי האמנית ברוריה הסנר, מתוך פרוייקט 18 אמנים וקפה אחד.
עדכון אחרון : 21/9/2005 12:16