קטעים איתכם
דיזל יוצאת בקמפיין פרובוקטיבי חדש בהשקעה של 250 אלף דולר. בתפריט: בבושקות מתנפחות וסאדו-מאזו. החברה: הכל אירוניה
הקמפיין מציג תמונות פרובוקטיביות למדי, אך בדיזל טוענים כי בסך הכל מדובר בקמפיין אירוני הצוחק על השימוש בסקס בפרסומות.
בקמפיין
שיכלול עיתונות, שילוט חוצות ואינטרנט, נראים תרחישים טעוני סקס בהם נראות דוגמניות מבלות ונהנות עם בבושקות מתנפחות לצד משחקים סאדו-מזוכיסטים. בדיזל ממהרים שוב להרגיע כי "הכל בחיוך אירוני, המאפיין כל כך את הפילוסופיה של דיזל".

בבושקות מתנפחות ומפתות? יחצ

רמיזות אירוניות? יחצ
עדכון אחרון : 15/11/2005 12:34