מילקי גואוס טו הוליווד
בקמפיין החדש למילקי מככבת הילה נחשון בפארודיה מושקעת על סרטי אימה. הצצה ראשונה לסרטון
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG יכלול טלוויזיה, קולנוע ושילוט חוצות בהיקף של מיליון שקל.
עלילת הסרטון ממשיכה את מסורת "הקרב על המילקי",
כאשר דמויות מסרטי אימה מנסות לחטוף את המילקי מהילה נחשון שנאבקת בהם עד לרגע בו היא מתענגת לבדה על המעדן.
סיגל שילוני, מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות :"גם בקמפיין החדש מביא המותג האהוב ביטוי נוסף ועוצמתי לעוצמת החוויה של המותג".
סמנכ"ל קראטיב: ינאי פוליטי, קריאטיב: דפנה פרל, שלי גרינפלד , ספי שקד ורן לואל , סמנכ"ל לקוחות שלומית רשף שני, סופרוויזר: אפרת ארליך, תקציבאית בכירה: גילי אידן, מפיקת משרד : אורלי פוקס, פלנר: רותם שביט, חברת הפקה: ישי הדס, במאי: רני כרמלי