שיפוץ קוסמטי
תקציב הפרסום של לילית קוסמטיקה עובר ממשרד הפרסום JWT ליורו תל-אביב. היקף התקציב צפוי לגדול השנה ב-15%-20% ויעמוד על כ-12 מיליון שקל
לילית קוסמטיקה היא יבואנית ומשווקת מותגי קוסמטיקה ובישום בינלאומיים כגון: שיסיידו, דולצ'ה & גבאנה, פופה, אורלן, קרולינה הררה, קנזו, מייק-אפ פור אוור ועוד.
בשנת 2005 פרסמה לילית קוסמטיקה בהיקף
של כ-10 מיליון שקל וב-2006 צפוי תקציב הפרסום לצמוח בכ- 15%-20% ולעמוד, כאמור, על כ-12 מיליון שקל.
רפי צרפתי, יו"ר יורו תל-אביב: "אנו מכירים היטב את קהל הנשים בישראל, את סדרי העדיפויות של הנשים ואת צורכיהן ואני מאמין, כי הידע הרב שצברנו בשנים האחרונות יהווה ערך מוסף עבור מגוון המותגים של לילית קוסמטיקה".