גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


שיפוץ קוסמטי

תקציב הפרסום של לילית קוסמטיקה עובר ממשרד הפרסום JWT ליורו תל-אביב. היקף התקציב צפוי לגדול השנה ב-15%-20% ויעמוד על כ-12 מיליון שקל

סהר הראל | 8/1/2006 13:11 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תקציב הפרסום של לילית קוסמטיקה עובר למשרד הפרסום יורו תל-אביב. היקף התקציב, שטופל עד כה ב-JWT, עומד על כ-12 מיליון שקל.

לילית קוסמטיקה היא יבואנית ומשווקת מותגי קוסמטיקה ובישום בינלאומיים כגון: שיסיידו, דולצ'ה & גבאנה, פופה, אורלן, קרולינה הררה, קנזו, מייק-אפ פור אוור ועוד.

בשנת 2005 פרסמה לילית קוסמטיקה בהיקף
של כ-10 מיליון שקל וב-2006 צפוי תקציב הפרסום לצמוח בכ- 15%-20% ולעמוד, כאמור, על כ-12 מיליון שקל.

רפי  צרפתי, יו"ר יורו תל-אביב: "אנו מכירים היטב את קהל הנשים בישראל, את סדרי העדיפויות של הנשים ואת צורכיהן ואני מאמין, כי הידע הרב שצברנו בשנים האחרונות יהווה ערך מוסף עבור מגוון המותגים של לילית קוסמטיקה". 
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים