גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


המועצה להימורים בספורט מוציאה ספר למונדיאל

במקביל לקמפיין חדש בעלות של שישה מיליון שקל, מוציאה המועצה לאור ספר הכולל מידע על המשחקים ועל ההימורים החדשים

NRG מעריב | 29/5/2006 9:43 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
המועצה להימורים בספורט יוצאת בקמפיין חדש למותג "ווינר", לכבוד משחקי המונדיאל, שיעלה ב-4 ביוני, בהשקעה של כשישה מיליון שקל, ומטרתו לקדם את ההימורים על משחקים חדשים שיושקו בזמן זה.

כמו כן, הופק ספר מונדיאל, בעריכת העיתונאים ניר קיפניס וירון שפירא, הכולל מידע על המשחקים הצפויים והסבר על ההימורים החדשים. בספר 148 עמודי צבע, והוא יופץ בתחנות הטוטו, שעוצבו במיוחד בצבעי המונדיאל, ב-200
אלף עותקים.

מסע הפרסום, העולה באמצעות משרד יהושוע, יכלול פרסום בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות, בשילוט חוצות אלקטרוני, באינטרנט ובנקודות מכירה, ויעלה בעברית ובערבית, והמועצה מצפה להכנסה של כ-100 מיליון שקל.

חיים עורקבי, סמנכ"ל השיווק: "זהו אחד הקמפיינים הגדולים שלנו, והוא מקיף, למעשה, כל מדיה רלוונטית. הדגש בו הוא על פרסום מכירתי כדי להפוך את קרנבל הכדורגל למנוף להגדלת המכירות".
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים