גם אני רואה כדורגל
חגית יערי זועמת על הפרסומות שמציגות את גביע העולם כעסק לגברים בלבד
הפתקים, באדיבות רשת הסופר פארם, מבהירים בדיוק מה הוא תפקידן של נשות ישראל בימים אלו: לרענן את מלאי הבירות והפיסטוקים של הגבר שלה בזמן שזה צופה באירועי המונדיאל. הרי אנחנו, בנות המין היפה לא יכולות לאהוב את המשחק הגברי הזה עם כל הבעיטות, הזיעה והריצות. אותנו תמצאו מבזבזות את הכסף של הגבר שלנו על עוד תמרוקים שאולי יעזרו לנו למשוך את תשומת ליבו מהמסך בזמן שמודי מפרשן את המשחק האחרון.
כנראה שהאחראים לפרסומת הזאת לא ראו מעודם משחק כדורגל, כי אם היו פותחים את טלוויזיית הפלאזמה המוצבת בביתם, הם היו חוזים בנוכחותו של המין היפה ביציעים. לא רק במגרשים הנוכחות הזו מורגשת, גם בפאבים ובתי הקפה הנשים מתרגשות יחד עם כולם מול המסך ומבינות בדיוק מה אומר הדגל המשובץ הזה שהאיש שעומד מחוץ למגרש מרים (ע.ע נבדל). כן, תאמינו או לא אנחנו יודעים שצהוב זה יותר מהצבע של הקיץ הקודם ושקרן זה לא רק השם של השכנה מלמעלה.
בכל ערב, במקום "לקפוץ לסופר פארם" בשביל לקנות את הסרום החדש של אסתי לאודר אני והנשיות שלי יושבות עם חצי גולדסטאר בפאב הקרוב לביתי. יחד עם חברי וחברותיי לשכונה אני צעקתי בקולי קולות כאשר ג'ו קול הבקיע שער והודיתי לאלוהים על כך שזיכיתי לראות אמנות שכזו בדורי.
גם בנות משתתפות באירועי ספורט
גם אני, יחד עם מאותגרי האסטרוגן בשכונתי כאבתי לראות את אואן מובל החוצה מהמשחק (וכנראה מהטורניר כולו) ויצאתי מדעתי לנוכח מפגן ההפצצות של ארגנטינה בשבוע שעבר.
רשת הסופר פארם היא כמובן לא היחידה שחוטאת, משרדי הפרסום בישראל כנראה חושבים שעולמה של האישה צר כבקבוק קונדישנר, הרי האישה הממוצעת לא יכולה להתרגש לנוכח אירוע חובק עולם, חוצה גבולות, מעמדות וג'נדר.
כל
הגיע הזמן שמשרדי הפרסום בישראל יסתכלו שנייה החוצה מרכב השטח העירוני ויראו את המציאות הספורטיבית והנשית שסביבם.
קול העם
רוצים שטור אישי שלכם יתפרסם באתר? קחו את המקלדת ליד ותתחילו לכתוב. את הטור שלחו אלינו בדואר האלקטרוני.
שימו לב, לאתר יעלו טורים שאורכם אינו עולה על 300 מילה, ובכפוף לשיקולי מערכת החדשות של nrg מעריב.
ציינו את שמכם המלא, וכמה מילים על עצמכם. אל תשכחו לצרף תמונה.
הכתובת למשלוח טורים:
ithink@maariv.co.il
לפרטים נוספים הקליקו כאן.
עדכון אחרון : 11/5/2008 18:28