גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


מלאני פרס תוביל את קמפיין הפרסום של הוניגמן

תחליף את הדוגמנית מור קציר, ששימשה כפרזנטורית המותג בשתי העונות האחרונות. תשתכר כ- 40,000 דולר לעונה

NRG מעריב | 10/7/2006 17:36 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
הדוגמנית מלאני פרס נבחרה להוביל את קמפיין הפרסום של רשת האופנה הוניגמן לסתיו- חורף 2006/7. פרס תחליף את הדוגמנית מור קציר ששימשה כפרזנטורית המותג הרשת בשתי העונות האחרונות ותשתכר כ- 40,000 דולר לעונה.

קמפיין סתיו - חורף של הוניגמן עם מלאני פרס יעלה בחודש ספטמבר הקרוב במסגרת השקת הקולקציה החדשה באמצעות משרד הפרסום גלר- נסיס ויכלול מסע פרסום נרחב בתקציב של כחצי מיליון דולר שיכלול שלטי חוצות, עיתונות יומית מגזינים וקטלוג.

לדברי יעקב הוניגמן, מנכ"ל הוניגמן: "מלאני פרס נבחרה להוביל את קמפיין הסתיו-חורף הקרוב לאחר שנבחנו מספר אופציות של דוגמניות, כאשר
פרס הובילה את הרשימה גם בשל היותה דוגמנית  שלא הובילה עד היום קמפיינים של חברות אופנה אחרות, לכן ניתן ליצור חיבור עמוק, מהיר ונכון למותג, וגם כמובן בשל המראה המיוחד, הצלחתה ויכולתה להביא לצילומים ערך מוסף רב".

עוד הוסיף הוניגמן כי: "פרס מייצגת את המודל המושלם של נשים צעירות, אופנתיות, עכשוויות, מצליחות ודעתניות , מאפיינים המיישרים קו  עם מיצוב , הערכים ואופי המותג".

רשת הוניגמן נמצאת בבעלות מיכה ויעקב הוניגמן, קבוצת הוניגמן, מפעילה את הרשתות הוניגמן, הוניגמן קידס ורשת TNT. לרשת הוניגמן כ - 51 סניפים ברחבי הארץ. ולקבוצה סה"כ 150 חנויות.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים