גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


מיצובישי עולה בקמפיין ל"האנטר"

הקמפיין, עבור הטנדר החדש של החברה, בהיקף של כ- 2 מיליון שקלים

NRG מעריב | 11/9/2006 16:14 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
כלמוביל, יבואנית מיצובישי, עולה בקמפיין חדש ל"האנטר" (הטנדר החדש של החברה). עלות הקמפיין של מיצובישי - כשני מיליון שקלים. הקמפיין ינוהל תחת הכותרת  "אגדה
נולדה".

הקמפיין, אשר הוכן על ידי משרד הפרסום "ראובני פרידן", יכלול מודעות בעיתונות, פרסום נרחב בשלטי חוצות וחסויות בטלוויזיה. הקמפיין יימשך כשבועיים. הקמפיין החדש מדגיש את יתרונותיו של דגם ה"האנטר" החדש, מבחינת ביצועים, קדמה טכנולוגית ועיצוב, באמצעות ציטוטים מפי כתבי הרכב אשר נלקחו מהעיתונות.

ה"האנטר" החדש של "מיצובישי" הושק לפני כשלושה חודשים. מאז השקתו נמכרו כבר למעלה מ-400 כלי רכב מסדרה זו.




כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים