גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


קמפיין חדש לדאב

יוניליוור ישראל מעלה קמפיין תדמיתי למותג דאב תחת הקונספט של "נשים אמיתיות". עלות הקמפיין כ-2 מיליון שקל

NRG מעריב | 12/9/2006 17:59 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
יוניליוור ישראל מעלה קמפיין תדמיתי למותג דאב תחת הקונספט של "נשים אמיתיות", בכיכובן של 4 נשים ישראליות, כל אחת בעלת חיסרון, כביכול, במונחים של תפיסת היופי הקלאסי: אישה מלאה, אישה מבוגרת, אישה מנומשת בכל גופה ואישה שטוחת חזה.  עלות הקמפיין, כ-2 מיליון שקל.

קמפיין הפרסום באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון , יכלול שלטי חוצות ומודעות במגזינים בהן יוצגו הנשים, כשהקהל יתבקש לחוות דעתו ולהצטרף לדיון בנושא סטריאוטיפ היופי הנשי. בנוסף, יכלול הקמפיין פרסום באינטרנט
באמצעות חברת RedHead, וכן יעלה אתר  שיכלול אפשרות לחוות דעה על הנשים האמיתיות של דאב,  פורום בנושא נשים, סקרים ושאלונים יופי אמיתי, אידיאל יופי, מה נשים רוצות, לינק לתערוכת דאב  ועוד.

מדובר בקמפיין המהווה חלק מקמפיין דאב העולמי, בכיכובן של "נשים אמיתיות", (שאינן דוגמניות). הקמפיין הישראלי, כמו הקמפיין העולמי, מציג קשת רחבה של נשים - אשר לכל אחת מהן חסרון על פי מושגי היופי המקובלים, כאשר אותו חיסרון מוצג באופן שניתן להתייחס אליו כיתרון.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים