מסטיק MUST זכה בפרס "אפי פלטינום"
הקמפיין הטוב של השנה - משקה הבוקר של דנונה
במסגרת הטקס השתתפו 57 קמפיינים בתחרות ב-6 קטגוריות שונות, ומתוכם 18 קמפיינים עלו לשלב הגמר. בפרס "אפי פלטינום 2006" על הישגים שיווקיים לאורך זמן זכה מסטיק Must של שטראוס עלית,באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG. בקטגוריית מוצרי הצריכה (לא מזון) הגיע למקום הראשון קמפיין
את הבכורה בקטגוריית מוצרי צריכה לא מתכלים קיבל קמפיין כפר המוזיקה של קוקה קולה, באמצעות קבוצת פרומרקט ודחף, ואילו את המקום הראשון בקטגוריית הפיננסים, שירותים, תקשורת ומחשוב תפסה השקת העיתון הכלכלי "דה מרקר", באמצעות מקאן אריקסון.
לדברי יצחקי חן, מנכ"ל המי"ל שארגן את התחרות, שלבי השיפוט השונים כללו 25 שופטים מתחום הפרסום, המדיה והניהול האקדמי.