קמפיין חדש ל"קינלי סודה"
המהלך,בהשקעה של מיליון שקל, כולל שלושה סרטוני טלוויזיה
במסגרת הקמפיין, ישודרו שלושה סרטונים, שהופקו בישראל, כולם תחת הקונספט של “Less is more”. הקמפיין מדגיש את מסר "העוצמה השקטה" של המותג ומציג את קינלי סודה כחווייה יומית רלוונטית לצד יתרונותיו הפונקציונליים של המשקה: מרווה, טבעי, בריא ונטרלי.
דורון ארד, מנהל מותג קינלי
מנתוני החברה המרכזית לייצור משקאות קלים עולה כי שוק הסודה בישראל מהווה כ- 10% מכלל קטגורית המשקאות המוגזים בישראל. שוק זה גדל בכ-14% בשנת 2006 וצפוי להמשיך לצמוח גם בשנת 2007. נתח השוק של קינלי סודה מהווה כיום כ-42% מהקטגורייה.