גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


קמפיין חדש ל"קינלי סודה"

המהלך,בהשקעה של מיליון שקל, כולל שלושה סרטוני טלוויזיה

NRG מעריב | 3/10/2006 13:18 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
קינלי סודה בקמפיין חדש, הממשיך את הקונספט  “Less is more”. המהלך, בהשקעה של כ-מיליון שקל, כולל שלושה סרטונים שהופקו בישראל ויעלו בערוצי הטלוויזיה.  המהלך, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, יהנה מהשקעה של כמליון שקל.

במסגרת הקמפיין, ישודרו שלושה סרטונים, שהופקו בישראל, כולם תחת הקונספט של  “Less is more”. הקמפיין מדגיש את מסר "העוצמה השקטה" של המותג ומציג את קינלי סודה כחווייה יומית רלוונטית לצד יתרונותיו הפונקציונליים של המשקה: מרווה, טבעי, בריא ונטרלי.

דורון ארד, מנהל מותג קינלי
סודה, אומר כי: "מאז הושק המיצוב החדש של קינלי סודה אנו עדים לגידול  משמעותי בהעדפת הצרכנים לצד עלייה בכל הפרמטרים התדמיתיים של המותג.הקמפיין הנוכחי ממשיך את תהליך הבידול של המותג בשוק המשקאות המוגזים תוך הדגשת ערכיו המרכזיים: עוצמה פנימית ומנימליזים ".

מנתוני החברה המרכזית לייצור משקאות קלים עולה כי שוק הסודה בישראל מהווה כ- 10% מכלל קטגורית המשקאות המוגזים בישראל. שוק זה גדל בכ-14% בשנת 2006 וצפוי להמשיך לצמוח גם בשנת 2007. נתח השוק של קינלי סודה מהווה כיום כ-42% מהקטגורייה.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים