הסלוגן שילווה את הקמפיין: "מרכז עזריאלי-מרכז האופנה של ישראלי"
NRG מעריב | 4/10/2006 14:27
מרכז עזריאלי יוצא לראשונה בקמפיין תדמיתי תחת הסלוגן "מרכז עזריאלי - מרכז האופנה של ישראל". מדובר בקמפיין תדמית עצמאי ראשון של מרכז עזריאלי, בהשקעה של כמאתיים אלף דולר.
מרכז עזריאלי יוצא לראשונה בקמפיין פרסום שמטרתו להעצים את המקום כמרכז אופנה המוביל של ישראל. הקמפיין הופק על-ידי משרד פרסום פוגל אוגלבי .
ארנון תורן, מנכ"ל
מרכז עזריאלי: "הקמפיין נועד להעמיק את תפיסת המקום כמוביל בתחום האופנה. מדי יום מבקרים במרכז עזריאלי כ-40,000 צרכנים. המרכז נותן מענה כולל לכל סוגי הצרכנים, מעצם העובדה שהוא משלב כ-200 עסקים הכוללים את מיטב האופנה הישראלית והבינלאומית".
הקמפיין של עזריאלי יעלה ביום ראשון, על גבי שלטי חוצות ובמגזיני האופנה הנבחרים.