גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


בלוצ'י תוביל את דיור

מוניקה בלוצ'י תוביל את הקמפיין החדש של שפתוני דיור בישראל. היקף הקמפיין, כמיליון שקל

NRG מעריב | 8/10/2006 11:26 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
דיור ישראל תעלה קמפיין בכיכובה של השחקנית האיטלקיה מוניקה בלוצ'י, לקו החדש של שפתוני "ROUGE DIOR". הקמפיין החדש, שיעלה בשילוט חוצות ובעיתונות, יהיה בהיקף של מיליון שקל. הקמפיין יעלה  בישראל  באמצעות  משרד ברוקנר נטע.

הקמפיין מציג את קולקציית השפתונים החדשה של החברה, תחת השם ROUGE DIOR, המושקת בו זמנית ב-42 מדינות בעולם ב- 22,000 נקודות מכירה. בחרה אומרים כי "מדובר בפיתוח חדשני של מעבדות דיור לשפתון המעניק לחות, נפח וקימורים מושלמים לאורך זמן, בקולקציית צבעים זוהרים במרקם סאטן".

המותג "דיור", אשר נוסד בשנת 1947 ופרץ לתחום האיפור ב-1954, אימץ במהלך
השנים  דמויות ידועות שהפכו לאיקון המזוהות עם נשיות, עוצמה והצלחה,  כמו מרלן דיטריך, לורן באקול, שרליז ת'רון ולאחרונה גם שרון סטון.

עמנואל פיתוסי, מנכ"ל דיור בישראל: "השקה זו ממשיכה מהלך שהתחלתי לפני כ-4.5 שנים עם כניסתי לתפקיד, כחלק משדרוג המותג בישראל על פי סטנדרט היוקרה האירופאי" . עם השקת הקמפיין ברחבי העולם ציין קלוד מרטינז, יו"ר דיור העולמי, כי  "בלוצ'י ממשיכה מסורת ארוכת שנים והיא עבורנו לא רק שחקנית גדולה, אלא גם אישה מנצחת ואזרחית העולם".

מותג דיור מיובא לישראל על ידי חברת אינטרקוסמא והוא תופס כ- 10% אחוז משוק הקוסמטיקה היוקרתית בישראל.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים