גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


גרמניה אחרת

במשרד הפרסום של פיאט מסבירים את ההחלטה לפרסם בגרמנית

NRG מעריב | 12/10/2006 14:27 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חברת סמל"ת, יבואנית פיאט בישראל, משיקה בימים אלו את "הגרנדה פונטו" - המכונית החדשה של פיאט - בקמפיין פרסומי שתוכנן ובוצע על ידי משרד הפרסום "עפר הרץ ליניאל DDB". קמפיין ההשקה בישראל נפתח בסרטון פרסומת דובר גרמנית.

האסטרטגיה שפותחה ב"עפר הרץ ליניאל DDB”, לדברי המשרד לאחר עריכת מחקרי שוק מעמיקים, התבססה על העובדה שגרמניה נחשבת בעיני הלקוח הישראלי כמדינה המובילה בייצור
מכוניות איכותיות. שילוב עובדה זו, עם הזכיה במקום הראשון בתחרות היוקרתית "הגה הזהב", הביאו לגיבוש הקונספט: "הגרנדה פונטו – הבחירה של מומחי הרכב הגרמנים".

מסע הפרסום הופק כולו בישראל, כולל סרט הטלויזיה, ששפת הדיבור בו היא גרמנית עם תרגום בכתוביות בעברית. לצורך הפקת הסרט נערכו אודישנים בגרמניה, על מנת לאתר את השחקן המתאים אשר הוטס אחר כך במיוחד לצילומים בישראל.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים