טיף וטף
פיג'ו עולה עם קמפיין למכונית משפחתית חדשה, שפונה לגיל הרך
הקמפיין החדש מציג ילדה מציירת בצבעי מים ציור מוקפד. כשהמצלמה מתרחקת בזום-אאוט מגלה הצופה שהילדה למעשה יושבת בפיג'ו 307, תוך כדי נסיעה. לדברי יוצרי הסרטון, "הסיטואציה
במסגרת המודעות בעיתונות, תזמין חברת לובינסקי את המתעניינים להגיע עם ילדיהם ולהתנסות בנסיעה ברכב בפורום משפחתי.
לדברי סיגלית בן חיון, מנהלת השיווק בדוד לובינסקי: "הקמפיין החדש מדגיש באופן מיוחד את החוויה הכוללת של כל יושבי המכונית הנוסעים בפיג'ו 307. בנוסף, הוחלט לאפשר לילדים במשפחה להביע דעתם בלגבי תחושת הנסיעה ברכב ולספק להם חוויה של פינוק כשהם מגיעים לבחון את המכונית".
לצפייה בסרטון לחצו על PLAY