שיווק ישיר
בית הספר לפרסום, "עבודי קראיטיב" מציג את בוגריו לתעשייה באמצעות מגזין פרינט מיוחד שנשלח למנהלי הקריאיטיב במשרדי הפרסום. "אנחנו מביאים את תערוכת הסיום אל מנהלי הקריאייטיב"
ב"עבודי קריאיטיב" בחרו להציג את הסטודנטים הבוגרים שלהם בפני התעשייה באמצעות מגזין פרינט מיוחד אשר נשלח למנהלי הקריאיטיב במשרדי הפרסום.
המגזין עצמו מעוצב כאסופות גלויות כאשר כל גלויה היא מודעת פרינט של סטודנט, בצידה השני של הגלויה מופיע שם הסטודנט ומספר הטלפון.
אידה ד. מרקוביץ', מנהלת מגמת הקופירייטינג בעבודי קריאיטיב מסרה: "יכולנו פשוט להפיק חוברת חביבה ולשלוח אל המנהלים אבל הרגשנו שכבית ספר שמעריץ ומחפש קריאיטיב אנחנו חייבים להיות קריאיטיבים אפילו בפורמט של המגזין. אני בטוחה שאלו שיקבלו עותק לידיהם יבינו על מה אני מדברת".
"אנחנו בעצם מביאים את תערוכת הסיום אל מנהלי הקריאייטיב" אומר נאור הרמן מנהל עבודי קריאיטיב ומוסיף: "מנהל קריאיטיב שמקבל את המגזין יכול להתרשם מן העבודות בזמן שנוח לו והעבודות נשמרות אצלו עם הפרטים של הסטודנט שיצר אותם".
הנה שלוש מהעבודות הנבחרות,
הקליקו על התמונות להגדלה.

פרינט לאופטיקנה של דנה אלקבץ, סטודנטית לקופירייטינג יח''צ

פרינט לרונית רפאל של אייל פדן, סטודנט לקופירייטינג יח''צ

פרינט לקלירקס של דנה שחל עמיר, סטודנטית לארטדיירקשן יח''צ