שינויים בהרגלי הבדיקה
סקר TIM, הבוחן את הרגלי הגלישה באינטרנט, של חברת TNS טלסקר, יחל לפרסם תוצאות חודשיות, החל מחודש הבא
סקרי TIM ימשיכו להתבצע כסקרי אונליין באמצעות MySeker - הפאנל האינטרנטי המייצג של TNS ישראל. הסקר החודשי יכלול דירוג כללי של האתרים עפ"י סך כל כמות הנחשפים (Reach) לכל אתר במהלך החודש, כמו כן יכלול בדיקה של מקום הגלישה (גלישה מהבית, מהעבודה וממקומות אחרים).
בחברת המחקר מתכוונים גם לדרג בסקר החצי שנתי את האתרים על פי פרמטרים איכותיים כמו כמו שביעות רצון ואהדה כלפי האתר. כמו כן ייחקרו גם שימושים באינטרנט (כולל חידושים), מסחר אלקטרוני וקטגוריות מתמחות של אתרים. בנוסף, בסיס הנתונים
של סקרי TIM ישווק מעתה גם באמצעות תוכנת TELMAR (בה משתמשים משרדי פרסום רבים) לצורך ניתוח ותכנון תמהילים וקמפיינים באינטרנט ממוקדי קהל מטרה.
כמו כן פרסמה אתמול החברה כי עפ"י סקר TIM לחודש האחרון, 96% מכלל הגולשים באינטרנט בגילאי 13 ומעלה, נוהגים לגלוש מן הבית, כ- 38% עושים זאת גם ממקומות עבודה, כ- 18% ממוסדות חינוך (ביה"ס, אוניברסיטה), ועוד כ- %27 גולשים גם ממקומות נוספים מחוץ לבית.
דורי שדמון, מנכ"ל TNS טלסקר, ציין כי ההחלטה על דירוג חודשי נובעת בין היתר מכך שהאינטרנט הוא מדיה דינמית, שנמצאת בצמיחה הן מבחינת כמות משתמשים והן מבחינת הופעת אתרים חדשים, לכן זה מצריך בדיקה בתדירות גבוהה יותר. שדמון מוסיף כי הצורך לסקירה חודשית, מגיע מצרכי השוק, מצד האתרים ומצד גורמים המשתמשים באינטרנט ככלי עבודה.